Tampereelta "aitoja" tuttavuuksia äidille/perheelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauduskoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rauduskoivu

Uusi jäsen
10.04.2013
7
1
1
Hei!

Hakusessani olisivat uudet tuttavuudet ja vaikka ihan kokonaiset perheetkin mieluiten Tampereelta. Muutimme tänne äskettäin takaisin, minä, mies ja kolme alle 6-v. lasta. Täytin hiljattain 30. Toistaiseksi olen vielä lasten kanssa kotona, mutta syksyllä työelämässä.

Kaipailisin "aitoa" tuttavaa, jonka kanssa ehkä voisimme ajan myötä jopa ystävystyäkin. Toivoisin vastavuoroisuutta myös kaveri- ja ystävyyssuhteisiin, ehkä sinä ajattelet samoin. :)

Olen suhteellisen rauhallinen ja perhekeskeinen ihminen, joka nauttii arjen pienistä asioista ja pohdiskelee elämää. Ihan fiksukin, arvelen. Isoissa porukoissa mieluummin vähän sivussa ainakin alkuun seurailemassa, mutta kahden kesken hyvinkin puhelias ja eläväinen. Aika vierähtää pitkälti perheen parissa ja lasten kanssa ulkoillen ja touhuten, mutta tykkään myös lenkkeillä, kierrellä kirppareita ja sisustusliikkeitä, joskus vaatekauppojakin tai istahtaa kahvilaan katselemaan ihmisvilinää. (Perhe)tapahtumista pidän myös. Museoista ym. tykkäisin myös, jos niihin olisi enemmän aikaa. ;)

Olisi tosi mukavaa, jos voisimme tehdä em.juttuja yhdessä tai nähdä perheen ja lasten kanssa rennosti aikaa yhdessä viettäen, jos sinulla sellaisia on. Voit hyvin olla lapseton sinkkukin, mutta mainitsin omasta perhekeskeisyydestäni siksi, että välttämättä kovin lapsivastainen ihminen ei ole kanssani ihan samalla aaltopituudella. Työ- ym. kiireistä huolimatta onnistuisimme varmasti näkemään toisinaan myös viikonloppuisin tai arki-iltaisin. Meilaillaan, tapaillaan, katsotaan millaiseksi tuttavuutemme voisi muodostua!

Voit laittaa minulle viestiä osoitteeseen rauduskoivu5@gmail.com

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: herkkupylly

Yhteistyössä