Hae Anna.fi-sivustolta

Tampereen Astangajoogakoulu

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä sahrami, 21.07.2011.

1. sahrami Vierailija

Kertoisitteko kokemuksia kyseisestä paikasta? Olen aikaisemmin käynyt vain työväenopiston alkeiskurssilla, mutta nyt kiinnostaa alkaa harrastaa säännöllisesti joogaa ja erityisesti astanga kiinnostaa. Mitä muita mahdollisuuksia Tampereella on harrastaa tätä? Suosituksia? Kiitos jo etukäteen!

2. Jogini Vierailija

Hei, jos olet työväenopistossa käynyt alkeiskurssin mene kokeilemaan alkeistuntia, voi tulla kertamaksulla ja katsoa mitenkä pärjää tunnilla mukana. Toisena, erittäin hyvänä vaihtoehtona on mennä erilliselle alkeiskurssille missä harjoituksen lisäksi kerrotaan tarkemmin joogasta ja sen vaikutuksesta kropan eri osille ja muutakin perusteista.

Tampereella on myös Om-joogakoulu jonka tunneista en osaa sanoa koska en ole siellä käynyt mutta tuntien perusteella ainakin astangassa mennään aika perusteita. Vaikka tästä ja muista kouluista ei kokemusta olekaan, melkein vannoisin että astangajoogan harjoittamiseen parhaan opin saat astangajoogakoulusta.

3. sesam, ei kirj. Vierailija

Minä joogaan helsingissä, mutta koska mainitsemasi joogakoulu löytyy samasta verkostosta (Tampereen Astangajoogakoulu | etusivu), niin eiköhän se ihan hyvä paikka ole.

Minäkin melkein suosittelisin alkeiskurssin käymistä, sillä epäilen, ettei työväenopistossa välttämättä käydä kaikkia joogaamiseen liittyviä asioita samalla tavalla läpi (riippuen tietysti opettajasta). Toki alkeistuntia voi aina kokeilla ja jos työväenopistossa on päässyt pitkälle, niin miksei alkeisjatkoakin.

4. Jogini Vierailija

5. eleanne Vierailija

Tampereella voi harrastaa astangajoogaa Pranassa kuten viestiketjussa mainittiinkin. Pauli on ohjannut aiemmin Tampereen astangajoogakoululla ja on nyt perustanut oman shalan jonka muut ohjaajat ovat Paulin oppilaita ja hänen kouluttamiaan. Pranassa on alkeistunteja joille voi tulla ilman aiempaa kokemusta ja alkeisjatkotunteja joille voivat osallistua astangaa jo hieman harrastaneet. Pidemmällä oleville on mysore-tunteja. Pranassa järjestetään myös alkeiskursseja, mutta alkeistunneille voi tulla vaikkei olisi kurssia käynytkään. Asanat selitetään tunneilla niin tarkasti, että työväenopistopohjalla ja ilmankin pärjää mainiosti. Ohjaus vastaa astangajoogakoulun linjaa. Om-joogakoulusta olen kuullut, että astangan tahti voi olla aloittelijoille turhan nopea koska vuoden mittaan ei asanoita tunneilla enää selitetä.

6. rosbelo Vierailija

Olen käynyt tuolla Tampereen astangajoogakoululla viikonloppualkeiskurssin ja voin lämpimästi suositella paikkaa! Erittäin kannustava ja ammattitaitoinen paikka, jossa on oivallinen tunnelma joogaamiseen! Sali on valoisan intiimi ja muutenkin koko paikka erittäin kodikas. Ohjaajat korjaavat asentoja ja ovat erittäin positiivisia! Suosittelen!

7. Tirriäinen Vierailija

Om yogassa olen itse käynyt ja tykännyt todella paljon. Tunteja löytyy hyvin erilaisia eikä tarvitse etukäteen ilmoittautua mikä on tosi jees.

8. Astangajoogi Vierailija

Itse käyn Pranassa jota myös suosittelen astangajoogan aloittamiseen ja harrastamiseen. Lämminhenkinen shala ja pätevä ohjaaja Pauli Nevalainen.Täältä lisätietoja tammikuun 2013 perus-jatko-alkeismysore ja mysorekursseista 18.-20.1.2013 jonka perään järjestetään kattava kaupunkiretriitti 31.1 - 3.2.2013.Tammikuussa myös 10 krt kortit tarjouksessa 50€/40€ 10krt kortti.

Viikonloppukurssi 18.-20.1. ja kaupunkiretriitti 31.1.-2.3. | Prana Astangajoogashala Tampere

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri