Tampereen asuinalueet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vetskari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vetskari

Vieras
Mitkä alueet ovat hyviä lapsiperheelle? Mitä kautta saisi edullisia vuokra-asuntoja? Mieluiten läheltä keskustaa, mutta voi olla kauempaakin, jos julkiset yhteydet ovat hyvät.

http://www.tampere.fi/asuminen/asuntotori/index.html

Tänne koottuna Tampereella toimivia vuokra-asuntoja. Edullisimpia taitaa olla kaupungin asunnot, mut niihin on käsittääkseni aika vaikea päästä. Itte oon asunu mm. Kalkussa VVO:n asunnossa, ihan kivaa setua lapsiperheelle, tosin aika kaukana keskustasta. Härmälässä on asuttu myös, sillon ei vielä ollu lapsia, mut sielläki taitaa nykyään olla aika paljon lapsiperheitä, ja keskustaan pääsee nopsaan.

Härmälää peesaan,ite asuin siellä pojan kanssa. Kaupunkiin menee busseja tiuhaan (kaupungin omat plus Pirkkalasta lähtevät), ja Pirkkalan puolen ostoskeskukset (Veska + muut) on ihan "vieressä" riippuen mihin kohtaan Härmälää muuttaa. Me otettiin vuokra-asunto Saton kautta, kohtuu vuokra. Koulu ja päiväkoti lähellä, samoin paljon mukavia ulkoilualueita yms (Pirkkahallin takana, Härmälän saareen päin käveltäessä kivaa luonnonläheistä reittiä, leirintäalueen uimapaikat lähellä...). Ja tosiaan paljon lapsiperheitä nykyisin! Pojalla omassa pihassa reilusti päälle 10 kaveria eri ikäluokista. Suosittelen!

Rontti: Paljonko teillä oli vuokra ja minkäkokoinen asunto? Ja lisää mielipiteitä saa laittaa! Kertokaa myös mihin ette muuttaisi. VVO:sta mulla on itellä aika inhottavia kokemuksia, joten aika epätodennäköistä, että sieltä otettaisiin asunto.

mä puollan lielahtea. ite ollaan tykätty asua, rauhallista ainakin tässä meillä ja kaikki tarpeelliset palvelut n kilsan päässä, keskustaan n. 5-8km, en tiedä tarkkaan!:) mutta hyvin kulkee bussit. meillä rivari, joten on myös kalliimpi mutta vts, vvo ja yh on näitä mitä tässä lähistöllä on.

Lamminpää on kans mukavaa ja rauhallista aluetta. Lielahden palvelut kävelymatkanpäässä. Bussiyhteydet keskustaan (n. 8km) hyvät. Vts:llä ainakin ollut suht edullisia vuokra-asuntoja kerrostaloissa.

Yhteistyössä