? ... Vieras 04.07.2010 #2 Peltsu kuulemma hyvä, itse en sinne tykkää mennä. Me tamperelaisina käymme minun uittovuorolla muualla kuin kotikylämme uimarannoilla.
Peltsu kuulemma hyvä, itse en sinne tykkää mennä. Me tamperelaisina käymme minun uittovuorolla muualla kuin kotikylämme uimarannoilla.
V vieras Vieras 04.07.2010 #3 Rosendahlin ranta jos haluaa mennä rantaleijonia esittelemään/katselemaan. Kaukajärvi lapsiperheille ja lentävänniemi
Rosendahlin ranta jos haluaa mennä rantaleijonia esittelemään/katselemaan. Kaukajärvi lapsiperheille ja lentävänniemi
V vieras Vieras 04.07.2010 #5 Onkohan Peltsulla vielä se kioski? Lapsena kävin aina siellä ja joskus Lahdesjärvellä.
M mamma Vieras 08.07.2010 #6 Rantaperkiön ranta ei ole mielestäni kovin hyvä, koska ranta on pientä kiveä eikä hiekkaa, joten esim heikkakakkuja siellä ei voi tehdä eikä makoilu siellä ole kovin mukavaa.
Rantaperkiön ranta ei ole mielestäni kovin hyvä, koska ranta on pientä kiveä eikä hiekkaa, joten esim heikkakakkuja siellä ei voi tehdä eikä makoilu siellä ole kovin mukavaa.