Tampereen väestöliitto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rouva V

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia Tampereen väestöliiton lapsettomuusklinikasta? Olen miettinyt jos varaisin aikaa sinne..vähän se ensimmäisen käynnin hinta hirvittää.(Mitä se ensimmäinen käynti sisältää? ) Mutta kai sitä maksaa mitä vaan että saisi oman pikkuisen syliinsä :heart:
Eli kertokaa kaikki kokemuksenne tuosta paikasta jos sellaisia on! Olisin kiitollinen =)

Sinne vain! loistava paikka kaikinpuolin, eka käynti meillä oli jotain 100?..ei tarvinnut otaa labroja, kun jo julkisella hoidettu. katso hinnasto väestöliiton kotisivuilta, sieltä lötyy kaikki. kohdeltiin kuin ihmistä, julkisella puolella tällaistä kohtelua sopii vain toivoa..kauhea sanoa kun itse julkisen puolen terveydenhuollossa töissä, mutta tosiasia. hyvä paikka!!!

Rouva V, tervemenoa vaan VL:oon Tampereelle!

Minäkin voin Maarin tavoin suositella paikkaa. Lääkäri on todella asiantunteva, rauhallinen, asiallinen ja luottamusta herättävä. Ainakin minä oon ollu todella tyytyväinen saamani kohteluun ja hoitoon, vaikka se kovasti kaivattu tärppi vielä puuttuukin.

Meillä makso ensimmäinen käynti KELA-korvaus vähennettynä n. 50 euroo, oli pelkkä keskustelutunti. Sit maksaa ilmeisesti vähän enemmän jos samalla tehdään gynekologinen tarkastus.

Juu, täälläkin hyviä kokemuksia tuolta. Mielelläni maksan enemmän ja saan hyvää nopeaa palvelua. Lääkäri mukava ja kertoo asioista selkeästi eli niin että ymmärtää (mieskin) vaikkei olisi asiaan hirveästi perehtynyt. Ensikäynti oli meillä jonkunverran alle satasen, mutta sisälsi ssg:n. Voin siis suositella! =)

Yhteistyössä