Tamperelaiset äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diddl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Diddl

Vieras
Äiti-ihmisiä lapsineen huhuilee 27v. äiti ja lapset 3v. ja 5v. kaveriksi kaikenlaiseen ajanviettoon, meilailuun,tekstailuun, kyläilyyn, shoppailuun jne. Löytyiskö?
Mielellään tietty Tampereen seudulta jotta kyläilykin sitten helpommin onnistuisi, mutta meilithän nyt kulkevat mistä asti vaan! =)
Vastailkaahan kaikki, olisi mukava saada uusia ystäviä tulevien kevätpäivien iloksi!

Mistä päin tamperetta olette? Me asustellaan Ylöjärvellä ihan tampereen rajalla ja uudet tuttavuudet kelpais kyllä (varsinkin täältä lännestä päin), Esikoinen 5,5v, vaavi 3,5kk ja ite oon 28v. ja siis äitiyslomalla tällähetkellä (ja varmaan jään vielä hoitovapaallekkin ä-loman jälkeen)

Hei! Oon 35-v. kahden tytön äiti Hervannasta. Tytöt ovat iältään 9- ja 2-vuotiaat. Olen uusperheen äiti, mies tekee paljon töitä uudessa työssään. Kaipailisin kyläily- ja ulkoiluseuraa muista Tampereen alueella asuvista äideistä. Voit laittaa mulle meiliä osoitteeseen hanna-mari.auvinen@luukku.com.

heitämpä minäkin lusikkani soppaan vaikka vaan harva tätä keitosta uskaltaa hämmentää :laugh:
32vee suurperheen äippäli haluis myös mukavia kamuleita.Kotona olen 3,5 v tytsyn ja pian 8k pikkuveikan kaa,ja loput koulussa...
Olen avoin,puhelias ja aikas rempsee mammeli,enkä osaa hienostella :p (mitähän toikin nyt tarkoitti?)mutta siltikin,sellanen sydänystävä-mammeli ois hakusessa...löytyisköhän???
saapi heittää suoraankin meilii hanhiemo@koti.luukku.com

Olen 28 v. tuore äiti. Tyttöni on 2 kk ja asustelemme haapalinnassa. Mies käy päivät töissä ja hänellä 2 viikkonloppuvierailijaa.

Olisi kiva tavata/tutustua uusiin ihmisiin (äiteihin ja lapsiin).

mailaa jenni.katariina@luukku.com :heart:

mä liityn kans tähän mukaan :)

Olen pian 23vuotias äippä hatanpäältä. Poika 1v9kk ja laskettuaika huhtikuun alussa. olisi kiva tutustua muihin äiteihin, vaikka sitten tietysti paremmin kun on tuosta synnytyksestä selvinnyt:)

Meili, juttu, shoppailu, kyläily-seura tervetullutta! perheeseen kuuluu myös iskä, joka on tietysti töissä useinmiten!
meilailkaa jos tuntuu siltä!

tuija.hietaniemi@luukku.com

täälläkin kaipailtais uusia ystäviä/kavereita vaikka vain mailikavereiksi.
eli paikkakunnalla ei ole niinkään väliä.
olen 17 vuotias nuori äiskä.
no mailissa enemmän =)
sähköpostiosoite on anne-mari_kuivasniemi@luukku.com

Moi!

Mä kaipaisin myöskin seuraa,asustelen Korkinmäessä 2:den poikani,mieheni sekä koirieni kanssa.Poikien iät ovat kohta 2v. ja 9kk.Olisi se myöskin kiva saada pojillekkin kavereita.

Mailailkaa: jose.joni@suomi24.fi

Heips,

Täällä 22-vuotias 1,5kk tytön äiti Lielahdesta. Seuraa kaipailemme ulkoilemaan, kaupungille, jne.. Ollaan todella paljon kaksistaan kotona isin työn takia varsinkin kesällä. Kirjoitelkaa jraudaskoski@hotmail.com

Yhteistyössä