Tamperelaiset koiranomistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli ajattelin vaan kysyä, että olisko täällä mitään neuvoa mitä voisin tehdä. Minulla on pian 4 kk vanha shetlanninlammaskoiran pentu, joka on jo sisäsiisti, mutta hyppii ja muutenkin
on vielä vähän "villi" ;D Meillä on vasta nyt ensimmäinen koira, joten kokemusta ei oikein
löydy keltäkään perheen jäseneneltä. Mutta olisko siellä Teivossa jotain ohjausta?
Olen monesti nähnyt siellä jotain vipinää, kun olen polkenut pyörällä ohi tallille. (harrastan siis myös ratsastusta) Menin kerran jutteleenkin sen ohjaajan kanssa, mutta ei se oikeen
tiennyt mitään ja käski mun vaan kysyä joltain muulta.. ??!! Eli jos siis Osaisitte/ Osaisit
auttaa, niin se olisi parempi kuin hyvä asia. :') Tai pian täällä alkaa toi pikku vesseli taas tekeen tuhojaan. 8----)

Tamsk, herwoodinhauvat(tai vastaava ). Sit Yksityinen Koirakoulu Pikkuhukka. Tossa nyt pari ainaski. Hakametsän jäähallillakin joku koirakoulu toimii (en nyt muista mikä) . "Minulla on pian 4 kk vanha shetlanninlammaskoiran pentu, joka on jo sisäsiisti, mutta hyppii ja muutenkin
on vielä vähän "villi"" Tähän melkein sanoisin, että jos koira hyppii, niin poistu tilanteesta ja jätä huomioimatta millään tapaa. Jos se siis hyppii vasten esim kun tulet kotiin. Ja sehän on vielä pentu, eli noi pikkuset on vähä villejä. :)

Yhteistyössä