Tän viikon ruokalista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla raksuttaa pää ihan tyhjää ja kauppaan pitäis mennä..
Haluaisin vähän jotain krpimpaa ruokaa. En siis ole mikään himokarppi mutta yritän vähentää hiilareita.

ei mitään hajua, vois itekkin yrittää onkia ideoita tästä ketjusta. :D kohta pitäs kauppaan lähteä. hampurilaisia meinasin itse tehdä joku pv kyllä, tänään ei jaksa.

[QUOTE="a p";24932881]Mitä laitat kanakeittoon? Mä en ikinä saa siitä niin hyvää ku haluaisin :([/QUOTE]

Nyt tein jostain filesuikaleista, jotka oli jossain marinadissa, ja ennen kuin joku tulee moittimaan, niin meillä tekee kauppansa oikeana kanasoppana :D Olikohan niitä suikaleita joku 6-800g, perunoita, paljon sipulia, porkkanaa, keittojuureksia pari pussillista, mausteeksi heitin suolaa ja grillimaustetta, meillä tykkää kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24932916:
Nyt tein jostain filesuikaleista, jotka oli jossain marinadissa, ja ennen kuin joku tulee moittimaan, niin meillä tekee kauppansa oikeana kanasoppana :D Olikohan niitä suikaleita joku 6-800g, perunoita, paljon sipulia, porkkanaa, keittojuureksia pari pussillista, mausteeksi heitin suolaa ja grillimaustetta, meillä tykkää kaikki.

Monta päivää syötte tuosta?

Mä taidan heittää eiliset kinkkukiusaukset pakastimeen annoskoossa, saa sieltä sit junnulle sulattaa päiväruokia.. :)

Eli tänään taidan tehdä lasagnea, huomenna vois olla kanaa ja riisiä, jonkinlaisen soosin kanssa, keskiviikkona vois askarella muussia ja hirvikastiketta, torstaina makaronilaatikko tuosta hirmuisesta hirvestä sekin..Perjantaina ollaankin reissussa, joten tulee varmaan syötyä anopin pöydän ääressä.

Yhteistyössä