tänä vuonna sitten säästän välikausivaatteissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rempsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rempsu

Vieras
mietin etä onko tänä vuonna pakko mennä ostamaan 60e reiman pukuja jos ostankin s-marketista ihanat mintunvihreät takit ja niihin housut? kun ostan 4,5 vuotiaalle ja 8 vuotiaalle siis. ykssi tekee 30 e niin menen taas kaksi pukua reiman hinnalla. vanhin saa nauhikset s-marketista, jotka maksavat 25e ja reimat tai sellaisen laadun kaltaiset ostan kenkäkaupasta. nuorin saa kahdet "marketti" lenkkarit. jos s-marketin rukkaset maksaa 3e ja reiman 25e, ja pipot varmaan 5e luokkaa ja reimalla 25, miksi ostaa reimaa? kyllä sitä laatua saa vähmmillä rahoillakin. ja sitten kun vielä kurikset voi aina pukea. tästä tulee tosi halpa kevät! ja tyttö muistutti että huivitkin pitää ostaa.

Ei sitä Reimaa tarvitse ostamisen vuoksi ostaa. Minä ostan sitä kolmelleni sen tecin vuoksi, eli siksi että se pitää lapseni kuivina. Ostan siis jokaiselle housut ja takin ja rukkaset. Toisiksi, ns. kuivan kelin vaatteiksi ostan sitä mitä huvittaa, eli esim. ihan markettivaatetta, koska niillä ei tarvitse kummoisia ominaisuuksia olla. Riittää että miellyttää silmää.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Ei sitä Reimaa tarvitse ostamisen vuoksi ostaa. Minä ostan sitä kolmelleni sen tecin vuoksi, eli siksi että se pitää lapseni kuivina. Ostan siis jokaiselle housut ja takin ja rukkaset. Toisiksi, ns. kuivan kelin vaatteiksi ostan sitä mitä huvittaa, eli esim. ihan markettivaatetta, koska niillä ei tarvitse kummoisia ominaisuuksia olla. Riittää että miellyttää silmää.

aivan. meilläkin tuo remuamisaika meni ohi viime keväällä.... tuolloin silti vielä kuljettiin reimoissa, kun ei äiti tiennyt....

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No kyllä ne kuriksetkin maksaa. Laske ne budjettiin. Mutta ei reima ole ainoa vaatemerkki tässä maailmassa.

Mä ostan 30e kosteussuojatut puvut varmaan hulluilta päiviltä. Voittaa varmaan s-marketin tarjonnan...

Kuriksetmaksaa kirppiksellä 2-5e, ostin juuri törkeen siistit kurikset kirppikseltä yht.4 e

me saatiin ystävältä kurikset, kurarukkaset´, hansakt, sydvestit ja saappaat. kaikki oli jääneet pieniksi, toiset aiemmin ja toiset nyt. ja ne oli sitten reimaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No kyllä ne kuriksetkin maksaa. Laske ne budjettiin. Mutta ei reima ole ainoa vaatemerkki tässä maailmassa.

Mä ostan 30e kosteussuojatut puvut varmaan hulluilta päiviltä. Voittaa varmaan s-marketin tarjonnan...

hullut päivät vaan on meidän kaupungista aika kaukana....