Tänä yönä ei nukuta, joku ruokamyrkytys iski! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v*tuttaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v*tuttaa!

Vieras
Ajateltiin perheen kanssa käydä viimeisenä lomapäivänä syömässä tutussa kiinalaisravintolassa missä on aina ollu hyvää ruokaa, tutut kehuu kans, lapsille oma menu jne.. No käytiin siellä sitten ja ruoka ei maistunut mitenkään omituiselle vaan oli ihan hyvää. Itse oltiin kotona syöty ihan vaan riisipuuroa aiemmin jne eikä lähipäivinä juuri mitään mistä vois tietääkseni ruokamyrkytystä tulla ja meillä ainakin ollut kaikki jutut syömäkelpoisia eikä pilaantuneita..
No pari tuntia tuosta alko tulla vähän huono olo mutta ei mitään merkittävää.. Nyt sit heräsin noin puoli tuntia sitten siihen kun piti mennä vessaan. Aivan kamalaa vesiripulia ja oksennusta kumpaakin vuoronperään, miehellä sama juttu ja hänellä on kuumettakin. 4v tyttärellä ei onneksi ole mitään, tosin hän söi ihan eri ruokaakin, miehen kanssa meillä oli samanlainen annos..
Aiemmin joskus tuli ravintolasta mulle ruokamyrkytys ja 4 päivää olin kotona hirveässä kuumeessa, periaatteessa en voinu muuta tehdä kuin istua vessassa oksennusvati sylissä!! Meinattiin viedä ambulanssilla sairaalaan tiputukseen, kun kuume nousi sen verran pahaksi, mikään ei pysyny sisällä yms.. Mutta olin niin kuumehoureissa että menin hysteeriseksi kun alkoivat puhua että lähdetään sairaalaan ja eivät sit uskaltaneet viedä mua ettei mun tila jotenkin pahene, sairaanhoitaja oli meillä sitten kotona valvomassa yhden päivän...
Ja nyt taas näköjään tulossa jotain tällasta kamalaa!! :(

Sitä vähän ajateltiin mutta voiko sen jotenkin varmistaa että tuo olis tullu sieltä? En usko kyllä että olis meidän omista sapuskoista mutta ainahan on mahdollisuus, kuitenkin sanosin että ravintolan syy tällä kertaa.. :(

Sitä vähän ajateltiin mutta voiko sen jotenkin varmistaa että tuo olis tullu sieltä? En usko kyllä että olis meidän omista sapuskoista mutta ainahan on mahdollisuus, kuitenkin sanosin että ravintolan syy tällä kertaa.. :(

eiköhän, jos muitakin valituksia ilmenee kyseisestä ravintolasta.. niin kai asia voidaan jotenkin tutkia. Ei siitä nyt mitään haittaakaan ole, jos ilmoitatte. Tietävät sitten olla jatkossa tarkempia..
Aika todennäköstä että ruokamyrkytys on tullut sieltä ravintolasta, kun söitte miehenne kanssa samanlaiset annokset ja molemmille yhtäkkiä tuli samoja oireita... :/

Voit ainakin ottaa asiallisesti yhteyttä ko. ravintolaan ja kertoa teidän tilanteen.
Toivottavasti olis nopeesti ohimenevää teillä nyt.
Mä en myöskään nuku tänäkään yönä, vaan valvon töissä

Ota yhteys kuntasi terveystarkastajaan. Hän käy tarvittaessa otamassa näytteet ravintolasta.
Viranomaiset toivovat, että kaikki ruokamyrkytykset ilmoitettaisiin, vaikka ne olisivat vain yksittäistapauksia.

Yhteistyössä