Tänään bussissa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiukset pystyssä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiukset pystyssä

Vieras
Tai tiedä sitten mitn te muut toimitte mutta itselläni nousi niskakarvat pystyyn kun näin tämän yhden äidin toiminnan :(

Äiti nousi vaunujen kera bussiin, vaunuissa näytti olevan ehkä noin 6kk vanha vauva joka kylläkin nukkui harso peittonaan.
Meilläpäin vaunut saa matkata ilmaiseksi mutta äiti-saattaja joutuu maksamaan matkastaan.
Äiti laittoi vaunut siihen välikköön jonne vaunut voi laittaa,
painoi jalkajarrun kiinne ja kävi maksamassa matkansa.
Vaan äiti jäikin sinne eteen istumaan ja jätti vaunut sekä niissä olevan vauvansa sinne taakse luottaen että vaunujen omat jarrut pitää vaunut pystyssä/paikoillaan?!?! :O
sekä ettei kukaan nappaa vaunuja/lasta mukaansa.

Täytyy sanoa että en ole ikinä moiseen törmännyt enneen ja en kyllä olisi omaani uskaltanut noin vain jättää vaan olen jäänyt seisomilteen matkaamaan siihen vaunujen viereen.
Mutta jokainen tyylillään.

eikä käynyt mielessä huikata tälle äidille, että mieti? Täällä etelässä bussikuskit jo puuttuu tuohon erittäin kovasanaisesti.

Täällä kun menet jollekin sanomaan jotain niin usin saat haukut itse niskaan :(
Kyllä se bussikuskikin sitä katsoi peilistä ja pyöritteli päätään :(
Itse istuin siinä oven luona tavallaan myös selin vaunuihin mutta menipä minulla matka mukavasti kun minä vahdin ettei vaunut kaatua tai jarrut petä jotta kyseinen pikku äitiliini sai istua kaikessa rauhassa bussin kyydissä ja jutella kännykässään.

[QUOTE="Huoh";24330164]Mitähän vaihtoehtoja olisi? Mahtuuko niillä vaunuilla menemään kuskin luo maksamaan?[/QUOTE]

Luitko aloituksen kokonaan?
Maksettuaan äiti jäi istumaan etupenkkiin, selin vauvaan.
Melkoista laiminlyöntiä minusta.

[QUOTE="Huoh";24330164]Mitähän vaihtoehtoja olisi? Mahtuuko niillä vaunuilla menemään kuskin luo maksamaan?[/QUOTE]

EI mahdu, vaan bussikuski odotti että saa ne vaunut paikoilleen ja äiti tulee maksamaan, bussi lähtee sitten vasta liikkeelle kun äidit on takaisin vaunujen luona. Vaan tämäpä istui miltei kuskin taakse juttelemaan kännykkäänsä unohtaen vaunut :(

Hui! :O
En khyl olis ite ihan heti jättämässä... Vaikka meillä olikin aiemmin sellaiset vanhemmat vaunut, joissa oli sellaset tehojarrut, että varmaan kalpais rekkaanki..:D Aina ne kumminki voi pettää..
ja lisäksi liikenteessä on kaikenmaailman hulluja, jotka saattaa mennä siihen vaunnulle säätämään ties mitä, ku kukaan ei ole vahtimassa... kiva, ku vauva saa tiiliskivestä naamaansa joku kerta... (juu, olen vissiin vainoharhainen.. iso luotto ihmisiin..:D)

Mulla kerran kävi niin että olin vaunujen kanssa siinä keskellä vaunupaikalla ja takaanta tuli yks juoppo,
no bussi tekikin sitten hiukan napakamman jarrutuksen pysäkille ja tää juoppo oli suoraan mun sylissä,
jos en olisi ollut puoli makuullani lastenvaunujen päällä vaan jossain istumassa niin tää juoppo olisisi ollut vaunujen päällä ja lopputulosta en halua ajatella :(

Yhteistyössä