Tänään ei ole mun päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AAARGH!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AAARGH!

Vieras
Aamulla poika päätti herätä klo 5.50. Oltiin sovittu miehen kanssa että mä herään yöllä nukuttamaan uudelleen ja hän aamulla ja on sitten pojan kanssa siihen asti että lähtee töihin. No, vielä mitä, mies nukkuin tyytyväisenä 6.20 asti vaikka koitin 5min välein herättää. Kun lopulta havahtui tähän maailmaan, ilmoitti menevänsä tupakalle ja poika voi jäädä mun kanssa makkariin siksi aikaa. :O Eipä sitten enää nukuttanut kun olin jo valvonut sen puol tuntia ja sen lisäks keitti päässä.

No, nousin sitten ylös ja sain saman tien haukut niskaan koska olin pahalla tuulella kun illalla tehty sopimus oli rikottu. No tapeltiin sitten puol tuntia kunnes menin suihkuun. Suihkusta tuli lämmintä vettä n 20sek kerralla ja aina välissä saman verran jääkylmää. Seuraavaksi poika heitti aamupalajugurtit pitkin lattioita, jolloin mies ilmoitti lähtevänsä (10min etuajassa).

Seuraavat kolme tuntia kuuntelin kauheeta väsykiukuttelua kun oli pitänyt herätä niin aikaisin. Kymmenen maissa koitettiin syödä, jolloin poika sylki joka toisen lusikallisen ulos, kaatoi maidot pitkin pöytää, ja karkasi pöydästä kolme kertaa. Ruuan jälkeen laitoin pojan päikkäreille, se sentään tapahtui niin kuin kuului.

Seuraavaksi menin käymään hakemassa postin. Naapurissa oli useampi mamma lapsineen kylässä ja lapset leikkivät pihalla. Meidän koirat sai jonkun ihme kohtauksen ja juoksi lasten luo naama punaisina haukkuen. Kaikki lapset alkoivat itkemään, ja saman tien niiden äidit lähti viemään kotiin niitä lapsia närkästyneen näköisinä. :( Meni hermot ja nappasin koirat takaisin sisälle, jolloin ulko-oven kahva jäi käteen, ja sieltä sisältä lensi kaikki osat pitkin pihamaata. Nyt me ei voida enää loppupäivän aikana poistua himasta, koska muuten ei päästä enää takas sisään. Ei muuten mitään, mut mun ois ollu pakko päästä kauppaan. En voi soittaa korjausmiestä, koska se kahva on vuokranantajan vastuulla, ja hän sanoi katsovansa sitä kun pääee töistä.

Mä haluisin vaan mennä loppupäiväks nukkumaan, mutta mä epäilen että poika ei suostu moiseen ratkaisuun.

Voi ei =( Voimia sinne! Inhottavaa kun välillä tulee päiviä jolloin mikään ei mene niinkuin pitäisi. Mulla jonkin verran auttaa se kun ajattelen että harvoin sattuu kahta semmoista päivää peräkkäin =) Eli toivottavasti huomenna on parempi päivä jo.

Yhteistyössä