Tänään Ikeassa.... Jestas mitä kaikkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oltiin miehen ja lasten kanssa siis Ikeassa ja siinä loppuvaiheessa sitten haettiin hyllystä huonekaluja jne. Kysyin lastensängyn paikkaa myyjältä, kun en sitten millään löytänytkään sitä ja menin vielä hetken kuluttua saman myyjän luo uudelleen. Aloitin asiani sanomalla "osaisitko sanoa..." Sitten minut tuupataan sivuun törkeästi ja joku nainen sanoo suureen ääneen todella töykeästi vieressäni: "Ei se osaa sanoa, koska se palvelee nyt MINUA!!!". Ja käänsi selkänsä minulle.

Ikä jotain reilu 50v tällä naisella. Olin itse niin tyrmistynyt etten saanut sanaa suustani. En tiedä mitä meidän 6v ja 4v vieressäni mahtoivat miettiä.

Tätä naista ei siis näkynyt missään, kun menin puhumaan tälle myyjälle joten koska en ole mikään meedi oniin en voinut tietää, että myyjä oli jo varattu hänelle.

No myyjä palveli tämän asiakkaan ja kun tämä nainen lähti niin mulkautti kyllä melkoisesti silmiään ja naurahti.

Ja nuoria parjataan huonosta käytöksestä. Minusta tuntuu, että nuoret osaa käyttäytyä paremmin kuin valtaosa keski-ikäisistä ja vanhuksista.

Ihmettelen oikeesti, että mikä aikuisessa ihmisessä on vialla, kun alkaa töniä toisia. Luultavasti tämä myyjä olisi sanonut minulle, että "odotatko hetken niin palvelen tuota rouvaa ensin". Tai sitten tämä nainen itse olisi voinut tulla ja sanoa, että "hän palvelee ensin minua". Tai jotain sellaista.

Mutta ehei... tuuppia ja tylyttäähän siinä piti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihmettelen oikeesti, että mikä aikuisessa ihmisessä on vialla, kun alkaa töniä toisia. Luultavasti tämä myyjä olisi sanonut minulle, että "odotatko hetken niin palvelen tuota rouvaa ensin". Tai sitten tämä nainen itse olisi voinut tulla ja sanoa, että "hän palvelee ensin minua". Tai jotain sellaista.

Mutta ehei... tuuppia ja tylyttäähän siinä piti.

Tämän ikäisiä törkimysmäisiä rouvia kyllä riittää... En itsekään voi käsittää :headwall:

Ehkä me ollaan parin-kolmenkymmenen vuoden päästä samanlaisia :D

Yhteistyössä