Tänään kaupassa (pitääkö nyt kuollettaa kortti?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn vaan

Vieras
Joku selvästi humalainen mies tunki kassalle kun olin maksamassa omiani ja oikein tuijotti kun näppäilin tunnuslukuani. Koitin kädellä peittää, mutta se oikeen tiirasi. En uskaltanut niin humalaiselle sanoa että siirry. Sanoin kyllä että anteeksi ja menin vähän lähemmäs kassaa jolloin hän joutui hieman siirtymään, mutta jäi ihan iholle kiinni. Luulen että hän oli niin humalassa ettei hän tajunnut, mutta kuollettaisitteko kortin?

Ala-asteella olin kaverin luona ja söin siellä semmoista kaupan hampurilaista ja oksensin. Vieläkään en pysty tuollaista syömään oksentamatta. hajukin saa yökkäämään.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Joku selvästi humalainen mies tunki kassalle kun olin maksamassa omiani ja oikein tuijotti kun näppäilin tunnuslukuani. Koitin kädellä peittää, mutta se oikeen tiirasi. En uskaltanut niin humalaiselle sanoa että siirry. Sanoin kyllä että anteeksi ja menin vähän lähemmäs kassaa jolloin hän joutui hieman siirtymään, mutta jäi ihan iholle kiinni. Luulen että hän oli niin humalassa ettei hän tajunnut, mutta kuollettaisitteko kortin?

Ihan turhaan sen kuollettaisit ellei se ukko sitä korttiaki vieny! Ei se sillä salasanalla tee mitään ilman korttia

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
No niin. Äijä vaan asuu aika lähellä ja kohtaan sen lähes päivittäin. Mutta täytyy vaan tarkistaa useammin että kortti on tallessa.

Pelkäät siis, että se tulee ja kolkkaa sut viinanhimoissaan. :D

Ei tarvi kuollettaa korttia tuolla perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No niin. Äijä vaan asuu aika lähellä ja kohtaan sen lähes päivittäin. Mutta täytyy vaan tarkistaa useammin että kortti on tallessa.

Joo, jotain tuohon suuntaan. Enpä olisi ensimmäinen, jonka kyseinen äijä viinanhimoissaan kolkkaa.

Niin, mistäs se tietää, kun sinut kolkaa, että sulla on jo uusi kortti ja uusi tunnusluku.

Taisi kaiken lisäksi olla niin huuruissa, ettei enää muista tunnuslukuasi, huomenna viinan tuskassa vielä vähemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, jotain tuohon suuntaan. Enpä olisi ensimmäinen, jonka kyseinen äijä viinanhimoissaan kolkkaa.

siis aluksi se oli joku humalainen ja nyt jo tuttu väkivaltainen tyyppi :o Kuoleta joo se kortti ja vaihda ulko-oven lukot samantien...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mietis nyt ihan realistisesti mikä tödennäköisyys on, että tuo ukko enää muistaa koko tunnuslukua saatika, että muistas sitä enää huomenna.

Ei sitä kuule tiedä! 16 vuotta sitten silloinen koulukaverini pyysi nostamaan automaatilta rahaa. Sanoin, että laittaa kortin numeron paperille, kun muuten unohdan. Ei laittanut, mutta muistan numeron vielä tänä päivänäkin; 1234 !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mietis nyt ihan realistisesti mikä tödennäköisyys on, että tuo ukko enää muistaa koko tunnuslukua saatika, että muistas sitä enää huomenna.

Ei sitä kuule tiedä! 16 vuotta sitten silloinen koulukaverini pyysi nostamaan automaatilta rahaa. Sanoin, että laittaa kortin numeron paperille, kun muuten unohdan. Ei laittanut, mutta muistan numeron vielä tänä päivänäkin; 1234 !

Toi vaatiikin jo erinomaista muistia :laugh:

Kortin voi kyllä kopioida pelkän tunnusluvun ja kuitissa näkyvän kortinnumeron perusteella. En tiedä miten hoopo täytyy olla, että kuolettaa kortin kolkkauksen pelossa. Kerkeet sä sen senkin jälkeen kuolettaa puhelinsoitolla.

Ja tosiaan kaikille tiedoksi, jos maksat pin-koodi laitteella: Älä heitä sitä kuittia siihen kassan roskikseen. Mikäli joku taituri näkee tunnuslukusi ja saa kuitin käteensä, on mahdollista, että kortti kopioidaan.

Ala-asteella olin kaverin luona ja söin siellä semmoista kaupan hampurilaista ja oksensin. Vieläkään en pysty tuollaista syömään oksentamatta. hajukin saa yökkäämään.

Yhteistyössä