Tänään mä kuulin ehkä uskomattomimman jutun ikinä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Paras ystäväni oli kylässä ja puhuttiin kun hän käy lapsensa kanssa joka päivä puistossa.Siellä käy myös päivittäin mies ja nainen 1,5v poikansa kanssa.Ja joka ikinen kerta he tulevat ainoastaan keinumaan :o Poika ei saa mennä hiekkikseen,kiikkukeinuihin tms vaan ainostaan keinuun.Ja arvatkaapa miksi??ETTEI HAALARI LIKAANNU :o :o :o :o Näin oli pojan isä sanonut kaverilleni että ei sitä kalliita pukuja ostella ja sitten sotketa niitä :o :o Siis miten voi olla??? :headwall: :headwall: Poika raukka ei ole eläissään päässyt hiekkalaatikkoon tai mihinkään muuhun kuin keinuun jonka isä tai äiti pyyhkäsee ennenkun saa istua :o Mä olen kyllä ihan :/ :'( |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja tirolinkäkönen:
Voi lapsiraasu!! Sen takiahan niitä pukuja ostellaan, että ne kestää myös sitä likaantumista eikä mene heti pilalle ekasta hiekkaleikistä...

Niin, jos nyt on sijoittanut Reima Teciin, niin kyllähän sen kulutuksenkestävyyttä pitäis testatakin... :whistle:

mitähän ne sanoisi mulle, kun mulla 2v erityislapsi joka vasta ryömii ja menee peppukiitoa pitkin pihaa. Me siis tosissaan testataan puvun kestävyyttä, mut meillä on "vaan" remu.
Multa voisi sammkko päästä tollasessa paikassa suusta.

Miten musta tuntuu, että tuo puisto on Porvoossa :whistle:
Tai sitten kyseessä on tosi idiootit vanhemmat :D. Lika muuten lähtee kalliista puvusta pesussa ihan yhtä helposti, ellei helpomminkin kuin halvemmista :xmas:

totesin juuri eilen et nyt voidaan mennä puistoon ei tätitkään kattele pitkään kun on reimat ja oikeen teekitkin vielä voi hyvää päivää vaan...voi poika raukkaa

Me käytiin aikanaan puistossa, jossa kävi pph, jolla 4 tyttöä hoidossa. Aina pph muisti kieltää muksuja konttaamasta hiekassa, nurtsilla tai lumessa. Ja mun muksua katsottiin vähän pahasti kun hän konttasi, ryömi, kieri ja eteni alustalla kuin alustalla juuri haluamallaan tavalla, haalareita tai kuriksia säälimättä.

Kai niiden tyttöjen vanhemmat oli ihan supertarkkoja vaatteista... Kerran oltiin samaan aikaan puistossa kun yhden tytön isä tuli hakemaan tätä kotiin. Oli kevättä, joten hiekkaista tyttöä tuli hakemaan. Isä KIELSI lastaan koskemasta itseensä koska on niin likainen. Teki todella kipeää nähdä tytön ilme :(.

Muistan ilmeen ja isän tylyn sävyn aina. Kun haen lapsiani päiväkodista, sylini on aina auki, riippumatta mitä lasten lisäksi syliin tulee :D! Pesukone on keksitty ja kuivapesuvaatteita voi käyttää sitten eläkkeelläkin (paitsi lastenlasten läsnäollessa :D).

olen törmännyt tapaukseen joka osti lapsille reimatekit kauppapuvuiksi, ja halvat sitten pihalle..onhan se tietysti hyvä että kaupassa on vedenkestävät vaatteet päällä, eihän sitä tiedä koska siellä alkaa sataa..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
olen törmännyt tapaukseen joka osti lapsille reimatekit kauppapuvuiksi, ja halvat sitten pihalle..onhan se tietysti hyvä että kaupassa on vedenkestävät vaatteet päällä, eihän sitä tiedä koska siellä alkaa sataa..

Mä olen törmännyt samanlaiseen tapaukseen. Kysyin siltä, että onko teidän ostoskeskusreissuilla ollut useinkin tarvetta kosteussuojalle ja tuulenpitävyydelle :snotty: . Ei tajunnut :xmas:

Kyllä meijän täystuho on reimateceissään (vai miten v.tussa se nyt kirjotetaankaan :D ) riehunut niin, että syksyllä ostetuista ei oo ku riekaleet jälellä :laugh:, mutta eivätpähän nuo enää ens talvena mahtus päällekkään, että so what? On kyl tosi surkuhupasaa tollanen meininki, ei tällanen tavis voi kaikkia hienouksia käsittää :D .

meidän puistossa on vähän samantapainen tapaus..kyllä se just hiekkikselle pääsee mutta koko ajan haalaria putsaamassa! ja jos vähääkään on kuraa tai edes vois ajatella et sitä olis niin on tecin päällä kurahousut!
Varmaan kans kauhulla katsoo kun meidän neiti rypee milloin missäkin ja ilman mitään kuravaatteita..sen takia meillä kunnon puku!

ÄLKÄÄ NYT LYÖKÖ MUA, MUTTA...

Mun puolitoistavuotiaallani on ns. parempana pukuna ReimaTec. Sillä ei kontata pihalla, eikä sillä leikitä hiekkalaatikolla. Ja meidän kaupoissa ei sada.

Mä ostin tuon puvun ennen tytön syntymää. Se on yhden tv-sarjan kuvauksista ja sain sen uudenveroisessa kunnossa vitosella. Syy, miksi sitä ei käytetä hiekkalaatikoilla, ei ole se, että se on "kallis" ReimaTec, vaan se, että se on suurimmaksi osaksi valkoinen... En siis ikipäivänä olisi ostanut valkoista ulkoiluvaatetta, ellei se tosiaan olisi ollut kuin uusi ja silti melkein ilmainen. Kun ulkoilupukuja on vain kaksi, meillä toista pidetään remuamispukuna ja toista sellaisena, jolla mennään sitten muuten vain ihmisten ilmoille. Ja noiden pukujen värejä kun katsoo, niin järkevämpää on remuta sillä punaisella :)

No mut sehän on merkkituote, ja kaupassa täytyy olla parhaat päällä!!! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:

No mut sehän on merkkituote, ja kaupassa täytyy olla parhaat päällä!!! :laugh:

Mutta kun se on sama asia kuin aikuinen menisi kalliissa turvakengissä tai parhaimman merkkisessä työhaalarissa ainoastaan kauppaan, muttei töihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mutta kun se on sama asia kuin aikuinen menisi kalliissa turvakengissä tai parhaimman merkkisessä työhaalarissa ainoastaan kauppaan, muttei töihin :D

No älä! Mä kai aina pistän kumisaappaatkin kauppaan, onhan ne sentään Nokiat! :kieh:

Yhteistyössä