Tänään mulle tehtiin sit oharit :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Aikas peestä tää fiilis, mikä ollut nyt koko illan, kun eka ootin koko päivän näitä treffejä ja jännäsin, et meneeks ne pilalle mun lapsen takia...sit saan lapsen nipin napin hoitoon sen mummille...kauan aikaa puhun mummia yli, että se peruis jonkun sovitun juttunsa ja sitten se lopulta myöntyy siihen. No sit olen ihan täysin pyntätty ja laps on turvallisesti hoidossa ja olen valmis lähtemään. Oon avannut pari siideriäkin jännityksen poistamiseksi ja sitten lähen liikenteeseen, niin eikö silloin just tule tekstari siltä miehetlä että sori ei sovikkaan tänään!! :( Tää on just niin mun tuuria!!!!!!!:( No sit mä meen vaan kauppaan ja ostan 2 pakettia suklaata, 1 karkkipussin ja jäätelöpaketin...onneks en ole vetänyt kuin vasta yhden suklaalevyn. No sit ku murkku tulee kotiin, niin se varmasti noi vetäsee kerralla :( Sekin ärsyttää, kun sillä on niin suuri energian kulutus, että se syö hetkessä kaapit tyhjiksi ja varsinkin kaikki namit...ei voi mitään jemmata/suunnitella pitemmän päälle mitä syö...

[QUOTE="hmm";25528800]Mistä tää epätoivoinen miehen metsästys johtuu?[/QUOTE]

ap tarvii jonkun,joka auttaa sitä kuskaamaan ja huolehtimaan sen lapsista :D tai jotenkin niin se meni..

Yhteistyössä