Tänään on miehen vapaa päivä ja se huitelee missä lie...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Niin siis tänään om niehen vapaa päivä ja viikonlopun se on taas kokonaan töissä, sitten taas maanantain vapaalla jj sitten taas 4 päivää töissä... siis matkoineen ja harrastuksieen työpäivänä pois 11-12 tuntia. Illalla siis näämme hetken.

Nyt siis asiaan ;) Mies meni hoitamaan tämän taloyhtiön asioita, ostamaan jotain kuntosalilaitetta heti aamusta. Sitten soitti että onko jo ruoka valmista, no kävi syömässä valmiissa pöydässä. Lähti katsoon kaverin uutta saunaa... sitten ilmoitti että menee kokoamaan sitä uutta laitetta kellariin. Ei siis miestä paljoo näy ja kuulu vaikka olsi kiva olla joskus perheen kesken kun on vapaa päivä!
Milloin soittasit kiukkuisen puhelun ja sanoisit että nyt kotiin sieltä tai johonkin mihin sitten yhdessä lähtisittekään?
Mulla alkaa mitta olla kohta täysi... jos nyt muutaman tunnin päästä soitan....? :snotty:

voi tiedän niin tasan mistä puhut |O

mies käyttää vapaansa miten tahtoo ja kun sanon et olisk iva jos iteki vois mennä miten haluu,niin kommentti on et mikset mee?? |O
ööö koska mulla on toi kaks vuotias poika jolla on säännölliset ruoka- ja uniajat eikä sen kaa voi lähtee extemporee mihinkään! ja olis kiva käydä kavereilla niin et pystyis oikeesti juttelee kunnolla kuulumiset ilman et tarvii ton uhmiksen perässä juosta jatkuvasti :ashamed: :ashamed: :ashamed:

eikä se mua haittaa ihan aidosti et mies menee (toki kadehdin vähän :ashamed: ) mut se et miksei sitä vapaa-aikaa voi viettää YHDESSÄ?! |O :ashamed:

Ihminenhän viettää vapaa-aikaansa siellä ja sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa viihtyy parhaiten. Jos se ei ole vaimo ja lapset, niin kai se nyt kertoo teille jotain arvon naiset! Kyllähän mies viettäisi aikaansa, ainakin siis suurimman osan, perheensä kanssa jos HALUAISI. Ei siis halua..... :(

Aivan!
Me ollaan kanssa käyty samaa keskustelua ja mies sanonu, että senkun meet itsekkin, mutta kun haluaisin olla kolmistaan minä , mies ja tyttömme, ei niin että minä tai mies on omilla teillään!

Ja arvatka amissä ,mie son tytön kanssa kaikki ajat jos olen omilla menoillani...OMASSA LAPSUUDENKODISSAAN äidin ja isi luona! Ei sillä ne on ihania ihmisiä, mutta rajansa kaikessa. Tai ehkä olen vaan kade kun en tule niin hyvin omien vanhenpieni kanss atoinmeen :ashamed:

Nyt en ole kuule ihan sama amieltä sun kanssa nappi. On niin erilaisia ihmisiä olemassa. Otetaan esin mun ja miehen porukat. Meillä porukat viettää kaiken aikansa kahdestaan tai tehden yhdessä jotain, kun taas mun miehen porukat on paljon omissa menoissaan, mutta niillä se toimii niin. Molemmat on onnellisia yhdessä jo olleet monta kymmentä vuotta. Pariskunnat on erilaisia. Ei tarkota etteikö ne haluaisi olla toistensa seurassa. meilläkin mnee paremmin kun ollaan erillämme välillä, mutta joskus sitä itse kyllästyy kun on se joka hoitaa aina sen muksun, no itseppä olenm sen valinnut. Kunhan purin ajatuksiani... :whistle:

koneeni sekoilee... sori

niin ja kuha... napin neuvoja kuunnelle, meidän miehet eivät rakasta meitä, ei muuta kun avioero paperit vireille ;)

heh.. jotkut ajattelee hiukan musta valkosesti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Nyt en ole kuule ihan sama amieltä sun kanssa nappi. On niin erilaisia ihmisiä olemassa. Otetaan esin mun ja miehen porukat. Meillä porukat viettää kaiken aikansa kahdestaan tai tehden yhdessä jotain, kun taas mun miehen porukat on paljon omissa menoissaan, mutta niillä se toimii niin. Molemmat on onnellisia yhdessä jo olleet monta kymmentä vuotta. Pariskunnat on erilaisia. Ei tarkota etteikö ne haluaisi olla toistensa seurassa. meilläkin mnee paremmin kun ollaan erillämme välillä, mutta joskus sitä itse kyllästyy kun on se joka hoitaa aina sen muksun, no itseppä olenm sen valinnut. Kunhan purin ajatuksiani... :whistle:

Toki, en mää millään pahalla kirjottanu....
Sehän on hyvä jos molemmille käy se miten ollaan. ymmärsin vain että sinä kärsit siitä että mies huitelee aina (?) omilla menoillaan ja sinä haluaisit että olisitte yhdessä, perheenä. Eikö?
Eli mies ei viihdy teidän kanssa niin hyvin,että olis suurimman osan aikaa. Eihän sitä muuten voi käsittää.
Enkä mitään eroa tms teille toivo. Anteeksi jos sait sellaisen käsityksen.

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
meilläkin ne kaks tuntia kuukaudessa mitkä mies on pojan kanssa niin menee mummulaan :xmas:
ja ihmettelee ku välillä valitan ku ei jaksais. :whistle:

olikos se kuitenkin niin että poika on sun ei miehen?

kyllä,biologisesti poika on exän. mutta nykyiseni kanssa tässä perheenä eletään,joten oletan että hänkin osallistuu lapsen hoitamiseen ja kasvatukseen.

suurimman ja suurimman osan ajasta... sillon ku otta pattiin niin se on koko ajan poissa ;) ja sillon ku on hyvä mieli niin se on vaan silloin tällöin poissa... ;) eiköhän meidän jokaisen tekstissä tule vähän sen hetken mielen tila.

Kyse oli siitä milloin soitan miehelle tänään että nyt kotiin. ! Ja sassiin! Meillä ainakain toimii niin että voin sanoa kipakasti milloin riitti ja mies yleensä yrittää tulla sitten. Kunpikaan ei pahastu vaikka joskus sanotaan voimakkaastikkin oma mielipide.

joten oletan että hänkin osallistuu lapsen hoitamiseen ja kasvatukseen.

jep, SÄ OLETAT että mies hoitaa ja mies maksaa ja ja ja...
SÄ istut netissä jatkuvasti narisemassa miehes tekemisistä tai tekemättä jättämisistä, mitään hyvää en oo nähnyt sun miehestäs kirjoittavan

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
suurimman ja suurimman osan ajasta... sillon ku otta pattiin niin se on koko ajan poissa ;) ja sillon ku on hyvä mieli niin se on vaan silloin tällöin poissa... ;) eiköhän meidän jokaisen tekstissä tule vähän sen hetken mielen tila.

Kyse oli siitä milloin soitan miehelle tänään että nyt kotiin. ! Ja sassiin! Meillä ainakain toimii niin että voin sanoa kipakasti milloin riitti ja mies yleensä yrittää tulla sitten. Kunpikaan ei pahastu vaikka joskus sanotaan voimakkaastikkin oma mielipide.

Soita vaan ja sano että sitä "tarvitaan" nyt kotona :)
Mukavaa vapaapäivän jatkoa teille.

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
joten oletan että hänkin osallistuu lapsen hoitamiseen ja kasvatukseen.

jep, SÄ OLETAT että mies hoitaa ja mies maksaa ja ja ja...
SÄ istut netissä jatkuvasti narisemassa miehes tekemisistä tai tekemättä jättämisistä, mitään hyvää en oo nähnyt sun miehestäs kirjoittavan

älä jaksa :)

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Ihminenhän viettää vapaa-aikaansa siellä ja sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa viihtyy parhaiten. Jos se ei ole vaimo ja lapset, niin kai se nyt kertoo teille jotain arvon naiset! Kyllähän mies viettäisi aikaansa, ainakin siis suurimman osan, perheensä kanssa jos HALUAISI. Ei siis halua..... :(

Mä olen samaa mieltä. Ymmärrän kyllä harrastukset, jos niitä on niin niissä käydään, mut en ymmärrä jos kaikki vapaa-aika ollaan yksin huitelemassa.

Yhteistyössä