Tänään on ollut itkupäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DdT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DdT

Vieras
Laskettu aika oli maanantaina ja mä vietän edelleen päiväni yksin ison vatsani kanssa. Odotan joka ilta että ehkäpä tänä yönä lähtee tulemaan ja aamulla totean että ei tullut tänäkään yönä. Joo mä tiedän että lasketusta on VASTA nelisen päivää mutta tämä odottaminen repii riekaleiksi! Katselen vauvani vaatteita ja sänkyä ja pupuhelistintä ja odotan, odotan, odotan.

Miten te muut olette selvinneet lasketun ajan ylityksestä? Ja miten paljon on mennyt yli?

Teho-osastossakin se 15- vuotias sai vauvan...minäkin haluan pitää sylissä ja hoivata ja haistella vauvani tuoksua...

11 päivää meni minulla yli lasketun ajan ja sitten päätti pikkumies tulla maailmaan :) Kannattaa muistaa se ettei se la ole mikään ehdoton, itse koko ajan ajattelinkin että la olisi pari vkoa melkein myöhempänä kuin mitä neuvolan laskuri kertoi...kiertoni oli niin epäsäännöllinen ja seksiä niin harvoin että tiedän tarkkaan mistä laakista napsahti. Onnea matkaan, yritä nyt nauttia vielä näistä päivistä, käy kahviloissa ja vaikka kampaajalla, kyllä se vauveli sieltä tulee kun on valmis!

Lasketunajan yli menneet päivät tuntuvat viikoilta, mutta kyllä se sieltä syntyy vaikka nyt huomiseenkin odottaminen ahdistaa. Mä vihasin kommentteja joita tuli kun laskettu aika häämötti takanapäin. kuten "ei yksikään lapsi ole siinä kohtuun jäänyt" sai mut näkemään punaista. :hug:

Odottavan aika on pitkä, varsinkin sen lasketun ajan jälkeen.. Tiedän tunteen, esikoispoika oli valmiina syntymään rv 42+1 :whistle: Ja kyllä ne viimeiset pari viikkoa tuntuivat pidemmältä, kun koko aiemmat 9kk!!! Kun silloin ei enään tehnyt mitään muuta, kun ODOTTELI... Nyt toivon kovasti, että tämä kakkonen tulisi hiukan aikaisemmin, tänään rv 38+4.

Voimia sinulle :hug:

Meillä ovat syntyneet 41+5, 41+3 ja 41+6, eka ja kolmas käynnistettynä. Onhan se olo ollut äkyttömän tukala ja hermoja raastava, mutta mielessä olen kuitenkin pitänyt, ettei yksikään ole vielä sisälle jäänyt...Ärsyttävintä on ollut, kun tutut kyselleet, että eikö se VIELÄKÄÄN ole syntynyt?

Mä olen varmaan poikkeus, kun mulle loppuraskaus ei ollut ollenkaan tukalaa aikaa. Esikoinen meni 8 päivällä yli enkä ollut ollenkaan tuskastunut. Mulle kaikista rankinta aikaa on ollut keskiraskaus, kun silloin on ollut eniten vaivoja.

Uusimmat

Yhteistyössä