Tänään päättyy mun yh-pestini.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26922706]No olin mä viikon tavallaan yh just päiväkodin hoitajan kanssa puhuttiin ja hän sanoi että
sinä oletkin tällä viikolla kuin yh.[/QUOTE]tuolla logiikalla minäkin olen yh joka päivä jonkun tunnin:whistle:

hitto saisko sillä jo elarit ja yh-korotukset?!?!?!

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26922706]No olin mä viikon tavallaan yh just päiväkodin hoitajan kanssa puhuttiin ja hän sanoi että
sinä oletkin tällä viikolla kuin yh.[/QUOTE]

Just, tavallaan ja kuin.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26922727]No mä olin yöt ja muutaman vuorokauden yksin lapsen kanssa siksi olin tavallaan kuin yh.[/QUOTE]

Aika moni parisuhteessa oleva nainen on yksin lasten kanssa öitä ja vuorokausia, ei se silti niistä yh:ta tee..

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26922727]No mä olin yöt ja muutaman vuorokauden yksin lapsen kanssa siksi olin tavallaan kuin yh.[/QUOTE]

Hihih, nyt sait ne jo samaan lauseeseen, tavallaan kuin. :D Olit tavallaan kuin fiksu, kun keksit tuollaisen hauskan jutun tähän aamuun. "Melkein" sana vaan puuttuu.

[QUOTE="Maira";26922736]Aika moni parisuhteessa oleva nainen on yksin lasten kanssa öitä ja vuorokausia, ei se silti niistä yh:ta tee..[/QUOTE]

No vitsihän tämä yh juttu on ja vitsillä se hoitajakin sanoi että olen tällä viikolla kuin yh.

niin tuollaista sanontaa käytetään , en en kyllä näe sitä niin että olisi väärin sanoa tuota.
Ollaanhan sitä sotaleskiäkin kun mies kertaamassa tai armeijassa tms.

Vai onko se yh status niin kunnianarvoisa titteli että siitä ei saa laskea leikkiä ?

Minä olen ollu kohta viikon "tavallaan: yh. Mut en kyllä noin aattele vaikka oon ihan itekseen ollu kolmen lapsen kanssa 6yötä. Sunnuntaina vasta isä palaa lomalta kotiin.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";26922727]No mä olin yöt ja muutaman vuorokauden yksin lapsen kanssa siksi olin tavallaan kuin yh.[/QUOTE]:laugh:mä oon kans ens yön yh eli mistä niitä korvauksia ja korotuksia voi hakea?

Huh huh, kylläpä taas joku jaksaa viilata... Pitäisiköhän tällä palstalla kieltää sanonnat, ettei vaan tule väärinkäsityksiä? Ap: mukava, kun iskä tulee kotiin =)

Se on se kun pitää jotenkin saada tuntemaan että on tärkeä kun elämä on muuten niin kovin yksinkertaista.

Toki voit sanoa itseäsi yh:ksi jos se saa sinut tuntemaan että olet siten enemmän merkittävä. :hug:

Yhteistyössä