Tänään sain sitten tietää todellisen syyn miksi mies on kanssani..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anette

Vieras
Ja se ei ollut mitään mukavaa kuultavaa. Riideltiin miehen kanssa aamulla siitä miten ja missä aiotaan tänä vuonna viettää joulua. Mies sitten suutuksissaan sanoi, että on naimisissa kanssani vain sen takia, kun palvelen häntä niin hyvin. Tämä tarkoittaa siis sitä, kun teen miehelle ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä jne. Kaiken lisäksi mies sanoi, että hän saa seksiä aina kun haluaa. Tuon kuuleman jälkeen olen ollut todella surullinen ja poissa tolaltani. :( En voi uskoa, että mieheni todella ajattelee minua vain pelkkänä seksiobjektina ja piikana :'( Enkä tiedä pystynkö enää elämään hänen kanssaan elämäni loppuun asti. ( olemme olleet naimisissa 6 vuotta ) Onkohan ero molemmille paras vaihtoehto?? Miten minun tulisi toimia tästä eteenpäin? Auttakaa, pyydän.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Miten tuntuu että halus vaan suututtaa/satuttaa.. Voisko tollasessa suhteessa olla tosissaan ja pitkään? Ei kai sitä kukaan kestäis....

tätä minäkin mietin. Älä ainakaan vielä laita eropapereita vireille. Puhu miehes kanssa. eiköhän se siitä helpota. :hug:

Mä kyllä suuttuisin ja kovasti jos mun mies tollasta mulle sanois. Mietin, että saattoihan toki sanoa vain suutuksissaan mutta mun mieleen toi kyllä jäis, ja iltasin voisin asiaa miettiä tulevina öinä.. Puhukaa asiasta. Tollanen pitää selvittää. Jos suhteenne oikeasti on tuollaisessa jamassa niinkuin miehesi sanoo, en nää syytä jatkaa sitä.

Voimia ja jaksamista asian selvittelyyn :hug:

Minun mieheni ainakin sanoo kiukuissaan monesti tosi pahasti. Jälkeen päin pyytää anteeksi ja sanoo, ettei tarkoittanut, että halusi vain satuttaa.
Minä annan anteeksi, mutta en voi sille mitään, että aina välillä sanomiset nousee mieleen ja tekevät pahan mielen uudelleen.
Sinun sijassasi kysyisin mieheltä että tarkoittiko hän todella, mitä sanoi. Mutta kysy sitten vasta, kun ette enää riitele, vaan on rauha maassa. Kerro samalla, että sinä loukkaannuit ja jos mies sanoo, ettei tarkoittanut, varoita toiste sanomasta sellaista, mitä ei tarkoita, se syö luottamusta!

suutuksissaan tulee sanottua monasti asioita joita ei tarkoita. Teidän riitaanne me muut eme olleet kuulemassa mutta me naiset osaamme erittäin hyvin ärsyttää miehiä jolloin niiden tulee lauottua asioita joita ei ihan niin tarkoita.

No koska mä kuulin erään riidan aikana olevani läskiperse, ja se ei todellakaan pidä paikkaansa, suodattaisin kaikki kiukuksissa sanotut ja tarkasti suodattaisinkin.

Mitä sinä sanoit, kun mies suuttui?

Alkuperäinen kirjoittaja anette:
Ja se ei ollut mitään mukavaa kuultavaa. Riideltiin miehen kanssa aamulla siitä miten ja missä aiotaan tänä vuonna viettää joulua. Mies sitten suutuksissaan sanoi, että on naimisissa kanssani vain sen takia, kun palvelen häntä niin hyvin. Tämä tarkoittaa siis sitä, kun teen miehelle ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä jne. Kaiken lisäksi mies sanoi, että hän saa seksiä aina kun haluaa. Tuon kuuleman jälkeen olen ollut todella surullinen ja poissa tolaltani. :( En voi uskoa, että mieheni todella ajattelee minua vain pelkkänä seksiobjektina ja piikana :'( Enkä tiedä pystynkö enää elämään hänen kanssaan elämäni loppuun asti. ( olemme olleet naimisissa 6 vuotta ) Onkohan ero molemmille paras vaihtoehto?? Miten minun tulisi toimia tästä eteenpäin? Auttakaa, pyydän.

:( Minäkin eroan.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No koska mä kuulin erään riidan aikana olevani läskiperse, ja se ei todellakaan pidä paikkaansa, suodattaisin kaikki kiukuksissa sanotut ja tarkasti suodattaisinkin.

Mitä sinä sanoit, kun mies suuttui?

olin hetken hiljaa ja lopulta sanoin, että noinko todella ajattelet minusta. siihen mies ei enää vastannut mtn

Keskustelun paikka, mutta vasta sitten kun molemmat ovat hyvällä tuulella eikä kumpaakaan pänni mikään.

Siinä missä taikatemput harhauttavat vain silmää, mielialat tekevät tepposen arvostelu- ja harkintakyvylle, suhteellisuudentajulle, rakkauden tunteelle ja jopa muistille.

Oletkohan naimisissa kymmenen vuoden takaisen ex-mieheni kanssa? Tunsin enimmän aikaa olevani hänelle pelkkä väline tai yksi kyökin tarvekalu muitten keittiökoneiden joukossa.

Jos en halunnut seksiä, mies oli sitä mieltä, että "ei se käytössä kulu", joten voisin hyvin antaa, kun ei siitä haittaakaan ole. Mies otti lemmikkieläimiä, koska halusi ottaa, vaikka olin sanonut olevani niille allerginen. Mies laittoi alastonkuvani, jossa naama mukana, nettiin ilman lupaani eikä poistanut sitä lukuisista nimenomaisista pyynnöistäni huolimatta. Kuva olisi ollut helposti poistettavissa. Näiden kaikkien juttujen jälkeen pistin ukon pihalle, mutta hänpä sitten, kun joskus myöhemmin tapasin, sanoi "kaikkien" ihmisten pitävän häntä jättäjänä ja minua jätettynä. Mitä lienee sen uskomuksen eteen valehdellutkaan..? *syvä huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Oletkohan naimisissa kymmenen vuoden takaisen ex-mieheni kanssa? Tunsin enimmän aikaa olevani hänelle pelkkä väline tai yksi kyökin tarvekalu muitten keittiökoneiden joukossa.

Jos en halunnut seksiä, mies oli sitä mieltä, että "ei se käytössä kulu", joten voisin hyvin antaa, kun ei siitä haittaakaan ole. Mies otti lemmikkieläimiä, koska halusi ottaa, vaikka olin sanonut olevani niille allerginen. Mies laittoi alastonkuvani, jossa naama mukana, nettiin ilman lupaani eikä poistanut sitä lukuisista nimenomaisista pyynnöistäni huolimatta. Kuva olisi ollut helposti poistettavissa. Näiden kaikkien juttujen jälkeen pistin ukon pihalle, mutta hänpä sitten, kun joskus myöhemmin tapasin, sanoi "kaikkien" ihmisten pitävän häntä jättäjänä ja minua jätettynä. Mitä lienee sen uskomuksen eteen valehdellutkaan..? *syvä huokaus*
:'( :'( Kaikkia paskapäitä sitä onkaan. :hug:

:'(

Yhteistyössä