H
HippuTAR
Vieras
Taustana sen verran että mulla on äitini kans sellanen "yhteys", eli usein jos mä ajattelen äitiä niin kohta se soittaa. Tai monesti ku meen sinne käymään niin se sanoo että hyvä ku tulit ku mä just tartten sun apua. Tai se alkaa puhua jostain asiasta jota oon just hiljan miettiny.
No täs oon ny pari viikkoa miettiny paljon yhtä asiaa, tavallaan ongelmaa. Äiti sitte soitti tänään ja sanoi että sen oli pakko soittaa ku se näki musta yöllä niin kamalaa unta. Mä olin siinä sen unes kauheesti itkeny tota "ongelmaani" ja mun mies oli pitäny mua sylis ja lohduttanu
O). Ja olin siis todella kovaa itkeny ton asian takia enkä ollu rauhottunu ollenkaan.
No ei siinä muuten mitään mutta kun äiti ei mitenkään voi tietää tosta asiasta mitään, kun ei siitä tiedä kukaan muu kuin minä. Niin kuinka on mahdollista että se näki unta tosta mun "ongelmasta"?
Mä sitte vaan sanoin äitille että kaikenlaisia unia säki viittit kattella
. Äiti vaan sano sit että hyvä ettei siinä sitte ollu mitään ku sille tuli niin paha olo siitä unesta.
Liekö tosta sepustuksesta ny kukaan mitään selkoa ottaa, jäi vaan vaivaamaan...
No täs oon ny pari viikkoa miettiny paljon yhtä asiaa, tavallaan ongelmaa. Äiti sitte soitti tänään ja sanoi että sen oli pakko soittaa ku se näki musta yöllä niin kamalaa unta. Mä olin siinä sen unes kauheesti itkeny tota "ongelmaani" ja mun mies oli pitäny mua sylis ja lohduttanu
No ei siinä muuten mitään mutta kun äiti ei mitenkään voi tietää tosta asiasta mitään, kun ei siitä tiedä kukaan muu kuin minä. Niin kuinka on mahdollista että se näki unta tosta mun "ongelmasta"?
Mä sitte vaan sanoin äitille että kaikenlaisia unia säki viittit kattella
Liekö tosta sepustuksesta ny kukaan mitään selkoa ottaa, jäi vaan vaivaamaan...