Tänään seksiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annuliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annuliina"

Vieras
Oon tapaillut yhtä miestä vuoden vaihteesta alkaen. Useemman kerran on ollut aika kiihkeetä, mutta sänkyyn ei oo menty. Ihan vaan siksi, että en ole halunnut edetä liian nopeesti. Nyt ajattelin, että tänään miehen odotus palkitaan kun hän tulee yöksi meille. Lapset on mummolassa ja meillä ilta vain kahdestaan. Olen valmistautunut monella tavalla, esim. sheivaukset suoritettu viimeisen päälle jne. Nyt vaan mulla on semmonen tunne, että haluisin oikein räväyttää... mutta sitten taan toisaalta...

Olisko parempi vaan antaa illan edetä normaalisti ja sitten jossain vaiheessa siirtyä petipuuhiin? Vai mitäs sanotte yhdestä suunnitelmasta... Kun mies tulee, niin jätän oven auki ja oon valmiina makuhuoneessa odottamassa sängyllä pylly pystyssä tai tuolilla haarat levällään... Pelottaako tommonen miestä vai kiihottaako? Itseä se kiihottaa, mutta annanko itsestäni sellaisen kuvan jota en ehkä haluis antaa...

Tai onko muita ehdotuksia? Kenties seksikkäissä kuteissa ilman pikkuhousuja ja pieniä vilautuksia? Tms... Miehet saa vastata kans!

tuota älä odota haarat levällään...hmmm hieman noloa. Itse toimisin näin: antaisin illan edetä ja jossain vaiheessa hivuttautusin viereen ja näykkisin korvaa ja suukottelisin kaulaa. Sit avaisin miehen housut ja ottasin vehkeen käteen :D

[QUOTE="vieras";27946056]Itse vetäisin ennemmin käteen kuin täysin paljasta posliinia rankaisisin.[/QUOTE]

No ei tätä keskustelua tarvi joka paikkaan tuputtaa. Se on jo tullut selvitettyä, että kyseiselle miehelle posliini on pop.

dramatic_death-3565.gif

No heh heh, palaa vanhat muistot. Olin meinaan kännissä menossa kaverin luokse ja olin vähän sekaisin ja en oikein muistanut missä kerroksessa se asuu. No sitten yks ovi oli raollaan ja painelin sisään. No makuuhuoneessa hyvännäköinen nainen masturboi ja pelästyi sitten mua... oli häpeissään vähäsen, mutta sanoin, että ei mitään syytä hävetä. No ei muutakun hommiin ja mahtava pano oli.

Panon jälkeen kysyin, että miksi ovi oli auki. Nainen oli ihan ihmeissään... se oli vahinko... No onni onnettomuudessa ;) Lähin siitä kaverin bileisiin ja kyseinen sirkku tuli mukaan. Hyvä seksisuhde tosta tuli :)

[QUOTE="maria";27946070]tuota älä odota haarat levällään...hmmm hieman noloa. Itse toimisin näin: antaisin illan edetä ja jossain vaiheessa hivuttautusin viereen ja näykkisin korvaa ja suukottelisin kaulaa. Sit avaisin miehen housut ja ottasin vehkeen käteen :D[/QUOTE]

Tuo olisi muuten hyvä kikka vaan jos sieltä housuista paljastuu joku säälittävä katkarapu niin pettymystä on tosi vaikea tuossa tilanteessa kasvokkain kätkeä.

Been there done that....valitettavasti.

[QUOTE="Katkis";27946124]Tuo olisi muuten hyvä kikka vaan jos sieltä housuista paljastuu joku säälittävä katkarapu niin pettymystä on tosi vaikea tuossa tilanteessa kasvokkain kätkeä.

Been there done that....valitettavasti.[/QUOTE]

Tai toisinpäin niin kuin mulle kävi. Sieltä löytyi sellainen penis jollaista en ole koskaan nähnyt. Todella iso. Oikein alkoi pelottamaan tuleeko siitä mitään :D

[QUOTE="Katkis";27946124]Tuo olisi muuten hyvä kikka vaan jos sieltä housuista paljastuu joku säälittävä katkarapu niin pettymystä on tosi vaikea tuossa tilanteessa kasvokkain kätkeä.

Been there done that....valitettavasti.[/QUOTE]

Vastassa synnyttänyt römpsä. 50/50?

Älä nyt hyvä ihminen moista järkytystä aiheuta. Miehellä tulee suorituspaineita ja saattaa vaikka kääntyä ovelta takaisin ;)
Sitten jää saamatta kokonaan.

Ihan etenette fiilisten mukaan, kyllä se siitä :)

Riippuu miehestä. Jos hänellä on hyvä itsetunto ja pitää spontaanista seksitä, niin sitten. Itse innostuisin kyllä. Joskus ollaan tehty tyttöystävän kanssa niin, että tämä on jättänyt oven auki kun ollaan sovittu että tulen vierailulle. Hän on sitten esim. odottanut sängyllä side silmillä, eikä ole tietysti aivan satavarma siitä, tulinko minä vai joku muu ovesta...

Eikös täälä muinoin ollut se ketju, jossa oli T-paitaan saksittu tisseille reiät, ja viltti olkkarin lattialla ja banaania ja mitäköhän humppaa sieellä olikin, ei muista, mutta jos jostain sen kaivat, niin siinäpä vinkkejä. ;)

• Tykkää
Reactions: Xtina
Minkä perkeleen takia naiset aina kuvittelevat että pitää ladata helvetisti ennakko-odotuksia ja valmisteluja siihen että ilta voi olla onnistunut. Eihän tollaisesta tuu kuin suorituspaineita ja sitten petytään jos mies ei reagoikaan halutulla tavalla.

Anna asioiden mennä omalla painollaan.

• Tykkää
Reactions: TriplaIsä
[QUOTE="Vieras";27947000]Eikös täälä muinoin ollut se ketju, jossa oli T-paitaan saksittu tisseille reiät, ja viltti olkkarin lattialla ja banaania ja mitäköhän humppaa sieellä olikin, ei muista, mutta jos jostain sen kaivat, niin siinäpä vinkkejä. ;)[/QUOTE]:laugh:

Purskahtaisin varmaan nauruun jos näkisin jotain tollaista naisen luo mennessäni.

[QUOTE="mies";27947040]Minkä perkeleen takia naiset aina kuvittelevat että pitää ladata helvetisti ennakko-odotuksia ja valmisteluja siihen että ilta voi olla onnistunut. Eihän tollaisesta tuu kuin suorituspaineita ja sitten petytään jos mies ei reagoikaan halutulla tavalla.

Anna asioiden mennä omalla painollaan.[/QUOTE]
Näin.

Henk. koht. alottaisi hillityllä seksikkyydellä, kyllä se halu samaan petiin sillaikin tulee ilmi.

Viidakkoseksin aika on sit myöhemmin kun on päässyt sinuiks enemmän siitä mistä toinen pitää/ei pidä, sillä alottamisella on se riski et homma menee heti alkuunsa ns. vituiks - eikä edes positiivisessa mielessä.

[QUOTE="Annuliina";27946046]Kun mies tulee, niin jätän oven auki ja oon valmiina makuhuoneessa odottamassa sängyllä pylly pystyssä tai tuolilla haarat levällään... [/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh:

Horohan sinä olet, ilmiselvästi. Ei mitään tilannetajua sinulla. Pylly pystyssä... voi juma, kun sisään paukahtaakin joku sekoseko puukon kanssa.

[QUOTE="vieras";27947135]:laugh: :laugh: :laugh:

Horohan sinä olet, ilmiselvästi. Ei mitään tilannetajua sinulla. Pylly pystyssä... voi juma, kun sisään paukahtaakin joku sekoseko puukon kanssa.[/QUOTE]

Kyllä pyllyssä pitäisi olla iso, musta anaalidildo!

Katsot mitä ilta tuo..silleen se parhaiten menee. Kivat vaatteet päälle, mutta en laittais mitään yliseksikästä. Tulehan sit huomenna viimeistään kertomaan, miten ilta/yö meni..

Yhteistyössä