Tänään vapautin itseni niin isoista kahleista, että huh... Nyt on HYVÄ olla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Hitto vie... erostahan on nyt vähän vajaa puoli vuotta aikaa. Ja samalla siitä kun sain vahvistuksen epäilyilleni siitä, että miehellä on suhde. Tänään mä koin AHAA-elämyksen ja totesin exän istuessa tuossa sohvalla, että mulla ei ole MITÄÄN tunteita sitä ihmistä kohtaan (eroahan päässäni tein jo koko viime syksyn kun epäilin sitä suhdetta). Ja se suurin asia oli se, että ns. "annoin siunauksen" sille että mun puolestani exä voi vähitellen alkaa tuoda tätä uutta tyttöystäväänsä lastenkin näkyviin... Tajusin tänään sen, että se nainen ei mun äitiyttäni uhkaa millään tavoin.

Ja JOOOOO, tiedän ettei se mitään mun siunaustani tarvi eikä lupaa, mutta se oli kuulkaa aika pirun iso asia mulle itelleni tehä ja sanoo se ääneen.

Että kippistä vaan... :D

Kiitos :) Olo keveni niin paljon ettei mitään rajaa... se on jyskyttänyt koko kesän joka hiton päivä tuolla takaraivossa, että mitä jos se nainen esitellään lapsille ja mitä sitten tapahtuu. Ja tänään kun näin aurinkoisen, iloisen esikoiseni viikon isällä vietetyn loman jälkeen tajusin että ei se maailma siihen välttämättä kaadukaan... lapsilla on kaksi rakastavaa hyvää kotia joita ei yks nainen kaada mihinkään

Hienoa :) Ihanaa lukea tällaista kaikkien päinvastaisten kitinöiden joukossa, sä olet fiksu :flower: sillä itselleenhän siinä kuitenkin eniten hallaa tekee jos vihaa pitää. Kaikkea ihanaa sinulle myös tulevaisuudessa, sellaistahan luvassa varmasti on, kun asenteesi on juuri oikea ja mieli iloinen :)

Kiitos vielä kaikille :) Mä en jaksa tuhlata energiaani katkeruuteen ja sellaisten asioiden vatkaamiseen joille en loppupeleissä itse mitään voi. Toki varmasti monta kertaa tulee vielä vaikeita ja haikeita paikkoja, mutta nyt on hyvä kääntää uusi luku elämässä. Tällä hetkellä näyttää, että lapsilla on hyvä olla ja silloin myös mulla on hyvä olla :heart:

Yhteistyössä