V
vieras
Vieras
Olen kuunnellut työkaverini kommentointia jokaikisestä tekemisestäni, miten juttelen asiakkaiden kanssa, miten voisin sanoa asiakkaille eri tavalla kuin mitä puhun. Miten voisin koittaa olla positiivisempi uusien asioiden suhteen ja yleensäkkin asioissa. Jne jne jne.
Tämä ihminen AINA huomauttaa kaikesta, oikea pilkunnussija, jos sanaa ei sano just oikealla tavalla niin hänen on ihan pakko AINa korjata toisten sanominen.
Itse ei saa asiakkaita hankittua, minä saan sekä asiakkaat tykkäävät käydä asioimassa luonani. Toiset työkaverit pitävät minua ilopillerinä ja jopa ihan aluejohtaja tuli kehumaan kuinka jaksa työyhteisössämme pitää positiivisuutta ja hyvää tuulta yllä. Sekä myös esimieheltäni ja työkavereilta saanut palautetta samasta. En leuhki , vaan se tulee minulta luonnostaan.
Tänään aloin jo itsekkin ajattelemaan, että pitääkö todella paikkaansa tämän alussa mainitsemani henkilön sanomiset, todella sai oloni paskaksi ja luuseriksi.
Työskentelemee provisiopalkalla ja hänellä ei ole tullut kauppaa niin kuin alussa suurin elein työhön tullessaan n 8kk sitten hän sanoi että tienaa helposti 6000 e / kk.
Meillä on hänen kanssaan toimistoloossit vierekkäin, avoimet katosta, eli hän kuulee kaiken mitä puhun asiakkaiden kanssa, miten puhun puhelimessa jne.
Miten oikeasti joku jaksaa KAIKESTA aina valittaa, ihan kaikesta !!!!!!
En ole ainoa hänen "kohteensa" , mutta tuntuu kuin hän koittaisi pahoittaa mieleni.
Kiitos ja anteeksi. Huh helpottipa.