Kysyisin mielipiteitä 6 viikkosen vauvelin iltatankkaamiseen. Vauva on pelkällä rintamaidolla ja on nyt kolmisen viikkoa ollut yleensä melkein koko ajan hereillä noin klo 17 - 23. Aika vaihtelee, mutta kuitenkin hereillä ainakin 5 tuntia. Koko tämän ajan melkein haluaa tissiä! Terveydenhoitaja kertoi tämän tankkaamisen olevan normaalia ja se menee ohi, mutta mä olen tosi väsynyt.
Vauva ei ole syönyt tuttipullosta eikä käytä tuttia. Kannattaisiko mun oman mielenterveydenvuoksi antaa lisämaitoa illalla vaikka kerran? Siis tuttelia tuttipullosta?
Iltasin en kerkeä siis mitään muuta tekemään kuin imettämään. Hoidettavana on myös 6-vuotias ja myös tissit alkaa olla kipeät. Muuten imettäminen sujuu suht hyvin.
Mitä mieltä olette? Meneekö siitä rytmi yms.pilalle?
Vauva ei ole syönyt tuttipullosta eikä käytä tuttia. Kannattaisiko mun oman mielenterveydenvuoksi antaa lisämaitoa illalla vaikka kerran? Siis tuttelia tuttipullosta?
Iltasin en kerkeä siis mitään muuta tekemään kuin imettämään. Hoidettavana on myös 6-vuotias ja myös tissit alkaa olla kipeät. Muuten imettäminen sujuu suht hyvin.
Mitä mieltä olette? Meneekö siitä rytmi yms.pilalle?