Tanssii muiden kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sirpa(le)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sirpa(le)

Vieras
Mitäpäs, siskot tuumitte tästä: Mieheni ei ole koko seurustelumme eikä avioliittomme aikana suostunut koskaan tanssimaan kanssani, paitsi häävalssin - ja senkin pitkin hampain. Miehen tunnuslauseena on ollut ""Kovat kundit eivät tanssi!"". Olen yrittänyt houkutella häntä joskus tanssiravintolaan ja lavatansseihin, mutta menestyksettä. Mies on vain sanonut, että mene itse tai jonkun kaverisi kanssa. Niin olen käynytkin.
Jos lähdemme joskus ulos ravintolaan, käymme vain ruokaravintolassa syömässä ja sitten jossain pubissa, mutta tanssiravintolaan miestä ei saa.

Sitten kuitenkin kuulin, että miehen firman juhlissa hän oli innokkaana tanssittanut kaikkia naispuolisia työkavereitaan!!! Kun kysyin asiasta häneltä itseltään, han kertoi olleensa niin kännissä, ettei oikeastaan muistanut mitään koko juhlista. Voiko mies olla niin kiero, että ""pihtaa"" minulta tanssia ja ""pettää"" tanssimalla muiden kanssa? Tapahtuukohan pettämistä myös muilla tasoilla?

Älähän nyt tee kärpäsestä härkästä!
Ei tuon tyypin mies tanssi muuta kuin kunnon kännissä ja nolostelee sitäkin mielessään tovin aikaa.
Äijä on leikkinyt humaania herrasmiestä ja pyörittänyt omassa epätahdissaan kaikki naiset tasapuolisesti. Niitä nähdään ja naiset toivoo renttuutuksessa hartaasti, että varpaat ja kengät säilyy ehjinä!

Kyllä noita tuollaisia ukkoja on välillä itsellenikin siunaantunut. Olen itse ajatellut asian tästä ja kaikesta muustakin että olen jonkinlainen keittiökalustoon kuuluva tapaus ja kaikki hauska tapahtuu jossain muualla. Mitään kivaa ei voida samassa seurassa tehdä, ei mitenkään. Tämä kumppanuus on nähdäkseni joidenkin miesten mielestä jonkinlainen varikko jossa käydään pesettämässä vaatteet ja syömässä ja lepäämässä että jaksaa taas oikeata elämää ulkomaailmassa.

Kyseessä taitaa olla 40-50-villitys. Tuollaista ei sinun ole pakko sietää!
Sinulla on kolme vaihtoehtoa tarjottavana miehellesi:

a) lopettaa muiden tanssittamisen ja alkaa elää kuin ennenkin.

b) alkaa käyttämään myös sinua viihteellä tanssipaikoissa

c) kerää kamppeensa ja häipyy tanssittamaan muita naisia lopullisesti.

Kaikkein paras valinta olisi a+b ;))) Voimia sinulle!

En voi sietää sienisipulisalaattia. Tarhassa sitä pakotettiin syömään ja sain elinikäisen kammon. Jos sitä on liikelounaalla lusikallinen lautasella, yritän nielaista sen mahdollisimman pikaisesti.

Jos vaimo laittaisi kotona sienisipulisalaattia, kieltäytyisin jyrkästi syömästä sen. Vaikka erolla uhkaisi.

Olen varmaankin välinpitämätön sika, kun syön sienisipulisalaattia muiden, mutten vaimoni kanssa.

Minun mieheni ei ole mikään parkettien partaveitsi. Minun kanssani hän on tanssinut tasan yhden hitaan. Silloin hän oli aikamoisessa tuiskeessa ja halusi hurjasti miellyttää minua, joten sain kuin sainkin hänet tanssiin raahattua ilman fyysisiä pakotteita ;)

Pari kertaa yhdessä olomme aikana hän on tanssittanut jotakuta toista naista. En minä siitä ole loukkaantunut, enkä koe itseäni keittiökalusteeksi, jonka ulkopuolella kaikki hauska tapahtuu. Syynä näihin muiden kanssa tanssimisiin on minun nähdäkseni humalatilan lisäksi ollut se, ettei hän kehtaa kieltäytyä vieraamman ihmisen pyynnöstä. Eli siinä mielessä minä kuulunkin kalustoon, että minun seurassani hän voi ilman omantunnon tuskia kieltäytyä sellaisesta, minkä kokee vastenmieliseksi.

En minä tanssimisesta kovin negatiivisia ajatuksia itsestäni, miehestäni tai parisuhteemme laadusta viitsi ajatella. Olen myös ""Meikämaijan"" kanssa samoilla linjoilla siinä, että firman juhlissa mies varmaankin halusi esittää vaan vähän gentlemanninpaa kuin onkaan. Ehkä hänkin on sen verran nykyajan matkassa pysynyt, että tajuaa sen, että vaikkeivat kovat kundit tanssisikaan, niin sharmantit maailmanmiehet kyllä tanssivat. Kai jokainen juhlissa mieluummin on nykyaikainen maailmanmies kuin suomalainen juntti...

Sen sijaan olisin kyllä loukkaantunut, jos kyse ei olisi vaan yksistä juhlista, vaan sellaisesta, ettei mies vaivautuisi minua juhlimaan viemään lainkaan, ja nyt en siis tarkoita tanssiravintolaa. Jos teilla yhteisiäkin menoja löytyy niiden omien lisäksi, niin tuskin tässä katastrofista on kysymys. Itse kyllä tiedät sen, milloin rupeat olemaan enemmän keittiökaluste kuin hauskanpitodaami.

Yhteistyössä