V
"vieras"
Vieras
Olin tulossa oman auton luo kun kuulin miehen mölähtelyä ja näinkin jonkun keski-ikäisen miehen suht lähellä mun autoa huitomassa käsiään ilmassa. Tottakai kiinnitin huomiota, että mitäs siellä tapahtuu. Vanhempi Opel siinä suhas puoli metriä eteenpäin ja puoli metriä taaksepäin, eestaas pysäköintiruutuun. Ja mölähtely ja huitominen jatkuu. Opel peruutti ja kuski, keski-ikäinen nainen avasi oven ja mies karjui, että miten liki on toista autoa. No olihan se lähellä, nainen olis saanut olla sanomalehden paksuinen, että olis päässyt ovesta ulos, jos ois vielä eteenpäin ajanut ja pysäköinyt. Nainen astui autosta ulos ja mölähtelevä mies istui puikkoihin. Alkoi peruuttamaan takana olevaan vapaaseen ruutuun. Peruuttelin itse hitaasti ruudusta pois, radio hiljaisella, että kuulee mitä tapahtuu. Ja sitten rysähti. Mies peruutti apinan raivolla ja kajautti autonsa päin ilmastointiputkia ja äänestä päätellen taisi osua vielä seinäänkin.
Siinä vaiheessa pokka petti, nauroin vedet silmissä ja pakko oli ajaa pois. Miehen naama nimittäin rupes punottamaan uhkaavasti kun nyt älähteli se nainen ja huitoi vimmatusti
!
Siinä vaiheessa pokka petti, nauroin vedet silmissä ja pakko oli ajaa pois. Miehen naama nimittäin rupes punottamaan uhkaavasti kun nyt älähteli se nainen ja huitoi vimmatusti