Tapahtui ravintolassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttynyt

Vieras
Olin pääsiäisenä viihteellä pitkästä aikaa ja olin vielä viimeisinä asiakkaina paikan päällä. Tarjoilija kävi välillä pöydässä juttelemassa niitä näitä ja halusi tarjota mulle drinkin. Juteltiin ihan asiallisesti, sitten kävin vessassa, sillä aikaa lähteneet jo muut asiakkaat. Oli vain baarin tarjoilija ja minä. Sanoi että on jo laittanut oven lukkoon, mutta päästää minut keittiön puolelta pois.

No, sielläpä sitten kävi käsiksi. Puristi kovaa, yritti pussailla väkisin vaikka työnsin pois, koski rintojani vaikka huusin "lopeta" ja että haluan ulos. Juoksin yhdelle ovelle, joka oli lukossa. Juoksin toiselle, jolloin tämä tarjoilija vielä yritti lähennellä mutta päästi ulos kun tappelin vastaan. Juoksin koko matkan kotiin ja lopulta oksensin. Oli tosi kamala olo ja pelkäänpä että oli laittanut siihen drinkkiin jotain.

Tarjoilija oli ulkomaalainen, jos se nyt jotain merkkaa. Itse en ole mikään flirtti, en pukeudu paljastavasti, enkä ole osoittanut mitään kiinnostusta. Joskus käynyt samassa paikassa viime kesänä ja jutellut samaisen miehen kanssa tiskillä käydessä.

Mielipiteitä? Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa? Itsellä ainakin unet on ollu painajaisia tämän jälkeen.

Ihan kamalan hirveetä yrjöttävää. Menet poliisin juttusille ja soita tukinaiseen. Missään nimessä älä jää yksin asian kanssa. Kerro läheisille. Mies pitää saada vastuuseen, vaikka suomessa onkin maailman löysimmät rangaistukset. Silti. Voimia kovasti. Ota joku mukaan poliisilaitokselle, sekin on rankkaa siellä käydä.

itse tekisin tuosta jonnekin ilmoituksen. Tuo asia saattaa tulevaisuudessa alkaa vaivata tosi paljon :( Itse olen kokenut saman. Harmittaa kun en sitä kusipäätä saattanut vastuuseen asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Ihan kamalan hirveetä yrjöttävää. Menet poliisin juttusille ja soita tukinaiseen. Missään nimessä älä jää yksin asian kanssa. Kerro läheisille. Mies pitää saada vastuuseen, vaikka suomessa onkin maailman löysimmät rangaistukset. Silti. Voimia kovasti. Ota joku mukaan poliisilaitokselle, sekin on rankkaa siellä käydä.

peesi, voimia!

Rikosilmoitus! En tiedä onko siitä mitään hyötyä jos ei ole todisteita, ei todistajia, vain sana sanaa vastaan, mutta pelästyttää se tuollaisen tyypin silti. Ehkä.

Ja mä soittaisin myös ravintolan omistajalle/pomolle.

Ei ole provo!

Eikä ole mikään suosittu paikka, pienellä paikkakunnalla ainut ravintola. Ja olen saattanut tosiaan viivähtää siellä vessassa, siksi veikkaan hänen laittaneen siihen drinkkiin jotain, koska tulin pahoinvoivaksi enkä ollut niin paljoa ottanut. Tiedän että tällä tarjoilijalla on vaimo omassa kotimaassaan, ja oikein yököttää senkin puolesta.

Mä en ole ikinä tajunnut mistä näitä naisia tulee, JOTKA EI ILMOITA ASIAA POLIISILLE SAMANTIEN???????????? Ei jumalauta nainen. Nyt itseäsi niskasta kiinni. Vaikka olisit ollut tissitopissa ja minarissa ei kenelläkään ole oikeutta koskea sinuun.

Yhteistyössä