Tapahtui tänään KELAn konttorissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Longchamp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Longchamp

Jäsen
10.01.2009
930
1
16
Olin selvittelemässä äitiyspäiväraha-asiaa ja ajattelin piipahtaa kelaan kohtaamaan ihan oikean virkailijan. Menin ovesta sisään ja vuoronumeroa hakemaan niin jostain mun takaa hyökkäsi mustalaisnainen ja repäisi lipun mun nenän edestä..nooh en viittiny järjestää kohtausta vaan otin seuraavan lipun. Jonoja oli 20 henkeä ennen minua kun 2/3 luukusta oli auki. Toisella luukulla joku nuori mies huuti kovaan ääneen,että haluaa lisää rahaa ja sitä ja tätä tukea sitä kesti ainakin 30minuuttia..istuin siinä sitten ja olin odottanut siinä vaiheessa n 5min kun tää mustalaisnainen (ikää oli varmaan lähemmäks 50) alkaa huutaa "MIKS ETTE AUKASE ENEMMÄ NIITÄ KASSOJA,VOIS SAADA RAHAA VÄHÄN NOPEEMMIN" sit tää täti alkaa naksutella rystysiään ja maiskuttelemaan ku huomaa että mulla on apteekin pussi sylissä jossa on perusrasvaa ja antibiootteja. Sitten toinen luukku vapautuu ja tää mustalaisnainen hyökkää ilman vuoronumeroa sinne luukulle ja huutaa siinä matkalla "MULLA ON VAAN TÄÄ KOPIO" joo oli kopio jonka selvittämiseen meni 20minuuttia.. sellanen suloinen mummo mun vieressä spekuloi miten mustalaiset luulee olevansa parempia ja pohtii mikä kiire silläkin naisella oli,pappa vieressä totee että "ainahan niillä on kiire" Sitten penkillä istuva lihava kikalta näyttävä nainen soittaa omalle sossuvirkailijalleen miten iso jono täällä on ja miten hän tarvitsee eläkettään,kun nainen huutaa sosiaalitunnustaan puhelimeen paljastuu naisen iäksi 35,jep. Tässä välissä mustalaisnainen on selvittänyt asiansa ja samalla vilkuilee olkansa taakse valmiina järkestämään "vähemmistökohtauksen" jos joku edes vilkaisee häntä pahasti. Kun olin odottanut tunnin ja 2 ihmistä oli mennyt numeroilla ja yksi ilman..niin mä päätin poistua. Käytän tästä lähtien vaan puhelinta ja nettiä..oli virhe ees mennä sinne konttoriin.

Joo se on just tollasta isoissa kaupungeissa! Oon joutunut itekkin asioimaan isossa kelassa ja ei sinne mielellään mene! Nyt on niin pieni paikkakunta että ei ole edes vuoronumeroita.:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ymmärtänyt miksi se nainen alkoi maiskuttelemaan ja napsuttelemaan rystysiään kun sinulla oli apteekin kassi kädessäsi?
Häh?

joo, tää multakin meni ohi. muutoin toi oli just sitä, mitä itekin olen kelassa nähnyt enkä enää sinne mene.

Meilläpäin monet huiviin pukeutuvat vähemmistön eduustajat ottavat monta jonotuslappua kerralla. ja kun kelan ovesta tulee sisään toinen huivipäinen, sille annetaan sitten jonotuslappu joten pääsee muiden jonottajien edelle :o

Nyt tarvii kehua meidän kaupungin musuja, aina niitä paljon kelassa on mutta odottavat vuoroaan kuten muutkin ihmiset. Sellaista kova äänistä kohkaamista välillä on mutta ei kyllä mitään tuollaista vielä vastaan ole tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
En ymmärtänyt miksi se nainen alkoi maiskuttelemaan ja napsuttelemaan rystysiään kun sinulla oli apteekin kassi kädessäsi?
Häh?

joo, tää multakin meni ohi. muutoin toi oli just sitä, mitä itekin olen kelassa nähnyt enkä enää sinne mene.

Mene sit ja tiedä.. en minäkään tiedä mut siitä se kuikuili mun lääkkeitä ja maiskutteli :/

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Häh?

Mene sit ja tiedä.. en minäkään tiedä mut siitä se kuikuili mun lääkkeitä ja maiskutteli :/

lääkeriippuvainen? jos se himoitsi sun antibioottejas?

sun pitää alkaa kirjotteleen nyyrikkiin tms. noita sun sepustuksias, aika seikkaperänen selostus...

mikä on nyyrikki?

mua kiinostais kans? Oisin mä voinnu kirjoittaa palstan henkeen vaan "KELA ON P*SKAA!!" :D
Nyyrikki on vissiin joku lehti, sellainen reginan tai tosi elämää-lehden tapainen.

Olipas sulla kelareissu.

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Joo se on just tollasta isoissa kaupungeissa! Oon joutunut itekkin asioimaan isossa kelassa ja ei sinne mielellään mene! Nyt on niin pieni paikkakunta että ei ole edes vuoronumeroita.:)

ison kaupungin kelassa on yleensä enemmän tiskejä ku 3 :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Häh?

Nii..tai sitä decubalin litraista perusvoidetta..varmaan herkkua joissain piireissä? :laugh:

Häh?

Nii..tai sitä decubalin litraista perusvoidetta..varmaan herkkua joissain piireissä? :laugh:

Niin, tai sitten sä olet vainoharhainen ja se mummo ei edes huomanut sun apteekinpussejas.

Häh?

Niin, tai sitten sä olet vainoharhainen ja se mummo ei edes huomanut sun apteekinpussejas.

Juu näin voi olla..mut jos joku kattelee mun olan yli mun apteekkipussiin ja maiskuttelee samalla ni mä tulkitsen sen..nojoo vainoharha.
:p

Armas mieheni kävi taannoin Kelassa tarkoituksenaan selvitellä isyysvapaitaan, ja siellä oli pariskunta, jonka mies kävi välillä ulkona nauttimassa PARTAVETTÄ. Mun mies sanoi, että haju oli niin kuvottava ettei muut asiakkaat olleet tolpillaan pysyä. Samainen kolinaa dokaava miekkonen alkoi myös tarmonpuuskassaan jakaa asiakaspalautteita muille odottajille, joten ihan hyväntahtoinen hän kyllä oli...

Yhteistyössä