Tapahtui tänään ruokakaupassa- laiskuuden huippu! :-D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Olin ruokakaupassa, kun aloin miettiä mitä kaikkea pitikään ostaa, ja piti pysähtyä etsimään kauppalappua laukun sivutaskusta. Olin isossa kaupassa, jossa oli leveät käytävät, parkkeerasin kärryni ihan käytävän reunaan.

Pian takaani kuului "anteeksi" , joku nainen oli tulossa takanani kärryjensä kanssa. Katselin vähän hämmästyneenä ympärilleni, että eikö tosiaan mahdu ohi, vai mitä ihmettä. Väistin kuitenkin, ja katsoinvähän matkan päästä että minne tuo nainen oli menossa, aikoiko ottaa jotain juuri siitä hyllyn kohdasta missä olin ollut. Hän meni ottamaan limupulloa, ja tämä kohta oli noin 5 m edempänä kuin se kohta missä olin. Eli hän ei voinut kiertää ohitseni, vaan hänen piti ehdottomasti päästä kulkemaan suoraan, ja minä olin tiellä.

Ei tuossa sinänsä mitään, mutta melko huvittavaa. :-D

Meille kävi kerran noin paikallisessa ässässä, kun lapseni seisoivat hyllyn vieressä, ei siis keskellä käytävää vaan ihan hyllyn vieressä...eräs n. 30-vuotias nainen porhalsi hyllyn viertä etippäin ja huikkasi lapsille 'Anteeksi' jolloin lapset siirtyivät metrin keskelle käytävää. Hän siis ei voinut kiertää kahta lasta ja pikkukärryjä. Katoin minäkin pikkasen suu auki, mutta enpä sitten jaksanut asiaa kommentoida...mutta niinhän se on, ihmisiä on kahdenlaisia; niitä jotka kävelevät toisten yli ja niitä joiden yli kävellään.: /

Yhteistyössä