Tapahtuuko ovis, jos ei kipuile samoin kuin ennen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Diinu

Jäsen
05.04.2005
968
0
16
Eli kysymykseni on; Jos toisessa kierrossa tuntee ovulaation, vatsa on kipeä ja toisessa kierrossa ei tunne niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että siinä kierrossa missä ei ovista tunne niin sitä ei myöskään tapahdu? Sori sekava selostus ja tyhmä kysymys... :ashamed:

Mietityttää vaan, kun viime kierrossa mahdollisen ovulaation aikaan mulla oli vatsa arkana kaks päivää + limaa tuli ja nyt tässä kierrossa samanlaista tunnetta ei ole ollut... Tikutellut en ole tässä kierrossa. Viime kierrossa tikutin, mutta juuri oviksen aikaan tikkuja ei ollut käsillä. En siis voi varmaksi tietää oliko minulla edes viimekään kierrossa ovista.

Tympeetä, kun ei tiedä 100% varmuudella että ovuloi... :(

Jospa sun ovis on tällä kertaa vähän myöhemmin..? Sekin voi olla mahdollista. Yritystä peliin vaan kuitenkin! Jos ei nyt onnista, niin kokeilehan niitä tikkuja sitten seuraavassa kierrossa. :)

Heippa,

Taitaa vastaukseni tulla kovin myöhään, mutta ehkä jotain muuta samassa tilanteessa olevaa kiinnostaa...

Minullakin eri kierroissa on erilaiset ovistuntemukset. Kovin (työ)stressaantuneena ja vähäll liikunnalla kivut ovat usein kovemmat. Tunnen kierroissa vuoron perään aina toisen munasarjan kohdalla enemmän kipuilua. Nyt on taas oikean munasarjan vuoro. Kuvittelen, että se tarkoittaisi sitä, että kyseinen munasarja johtaa hommaa siinä kuussa.

En nyt yhtään tiedä onko näin, mutta veikkaisin, että erilaiset kivut johtuvat siitä, että vasen munasarja yksinkertaisesti on kipuilevampi. Siellä on vuosi sitten ollut iso ja kipeä kysta -olisikohan se jättänyt tällaisen jäljen? Tai olisiko vasemman munasarjan tuubi peräti tukossa, eli siinä kierrossa kivut on kovemmat ja raskautuminen ei onnistu? Tai voisiko siellä taas olla kysta? Olen kerran ollut raskaana, mutta valitettavasti tuolloin en vielä tajunnut seurata kumpi munasarja siinä kierrossa oli kipeämpi.

Toivottavasti joku osaa sanoa ihan faktatietoa, tämä nyt oli tällaista mutua.

Tsemppiä meille :hug:

Yhteistyössä