Hae Anna.fi-sivustolta

Tapailemani mies kertoi olevansa kokematon. Mitä teen?

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä neitsyeen haksahtanut, 07.04.2015.

1. Olen nyt parin viikon ajan tapaillut erästä kaikin puolin aivan ihanaa, 28-vuotiasta miestä jonka kanssa voisin melkein kuvitella parisuhteen. Haluaisinkin jo pian hänen kanssaan sänkyyn, ja puhuin miehen kanssa asiasta. Hän kertoa täräyttikin olevansa neitsyt, joka ei ole koskaan edes seurustellut. Menin heti pienoiseen shokkiin ja päätin keskustelumme huonon tekosyyn varjolla siihen paikkaan. Nyt en tiedä ollenkaan mitä teen. Mies on muuten aivan ihana ja tunnen häntä kohtaan vetoa, mutta hänen kokemattomuutensa on minulle paha paikka: en millään haluaisi lähteä kokemattoman miehen kanssa säätämään ja pettymään, kun seksi hänen kanssaan ei sujukaan enkä kouluttamaan noin vanhaa kokematonta miestä. Haluan kuitenkin miehen, joka todella tietää mitä tekee sängyssä ja osaa lukea minua.

Mitä minä teen hänen kanssaan? Miehen kokemattomuus on minulle aika iso dealbreaker, mutten toisaalta haluaisi kuitenkaan jättää häntä, sillä hän on niin huomaavainen ja ihana.

2. heh heh Vierailija

Kuinkas monta vuotta miehen pitää harjoitella kullinsa käyttöä että kelpaa sulle.

3. No ei miehen nyt mikään kokenut panomies tarvitse olla, enkä mitään satoja naisia nainutta panomiestä haluaisikaan. Kuitenkin edes neitsyys pitää olla menetettynä. Täysin kokemattomalle en todellakaan jaksa ruveta opettamaan, missä esim klitoris ja pillureikä sijaitsevat.

Mies muuten ehdotti äsken treffejä. En ollenkaan tiedä, viitsinkö edes suostua. Kertokaa nyt, mitä minä teen?

4. Ei seksipakkoa Vierailija

Unohda nyt seksi muutamaksi kuukaudeksi, tutustu mieheen ihmisenä. Taustalla voi olla uskonnolliset arvot. Selvitä miksi mies ei ole seurustellut. Jokin syyhän siihen on olemassa. Se ei välttämättä ole pahasta, ehkä miehen moraali on niin korkea ettei hyväksy esiaviollisia suhteita.

5. Mies ei ole mikään uskonnollinen ihminen, joten siitä ei voi olla kyse. Tuohon moraalijuttuun en kyllä usko, ei kai kukaan täysjärkinen enää vuonna 2015 ajattele, että seksi täytyy säästää avioliittoon. Itse en voisi alkaa edes parisuhteeseen ennen kuin olen harrastanut seksiä miesehdokkaan kanssa, sillä jos seksi ei toimi niin ei toimi suhdekaan.

6. sillä tavalla Vierailija

No eipä sunkaan ajatusmaailma mikään avoin ole, pikemminkin hyvin mustavalkoinen ja lapsellinen. Ehkä on parempi miehen kannalta, että pistät pelin poikki.

7. liika kiire pilaa Vierailija

Haloo! Olet tuntenut miehen kaksi viikkoa ja nyt jo panikoit, että seksi ei varmaan tule onnistumaan, kun ei vielä mitään ei ole tapahtunut ja mies on vielä neitsytkin. Kyllä parisuhteen tulee perustua muuhunkin kuin seksiin. Kuten toisen ihmisen kunnioittamiseen Psykologitkin sanovat että jos suhde aloitetaan liian äkkiä, Se vaikuttaa siihen negatiivisesti.

8. karisma Vierailija

Et jaksa alkaa kouluttaa?? Nythän sulla olisi tilaisuus tehdä miehestä sellainen sonni kun haluat. Et itsekkään ole ollut seppä synytyjään, vaan opetella on pitänyt.Ja mistä sen tietää millainen luononlahjakkuus sulla on käsissä, ennenkuin kokeilet.

9. PuolensaKaikessa Vierailija

Harkitset siis kaikin puolin ihanan (kuten itse muotoilit) miehen jättämistä siksi, että seksi tämän kanssaan voi mahdollisesti olla huonoa. Jos mies todella on niin ihana, niin voisit tutustua tähän hieman tarkemmin ja sen seksinkin suhteen vaikka katsoa pari kertaa sitten lopulta, miten tilanne kehittyy?

Olisiko parempi, jos miehellä olisi ollut vaikkapa 400 irtosuhdetta? Jotkut ihmiset tarvitsevat tunteita halutakseen seksiä, ja joillekin se ei yksinkertaisesti ole tärkeää. Hyvänä puolena tuossa ainakin voisi nähdä sen, että miehellä ei ole tauteja ja hän todennäköisesti kunnioittaa naista sängyssä aivan eri tavalla kuin puolta kaupunkia rasannut TosiMies.

10. Olen jo 25 ja haluan perheen, lapsia ja hyvän suhteen joten ei minulla olisi edes aikaa ruveta kouluttamaan mitään kokematonta pojankloppia. Kyllähän minunkin piti aluksi opetella ja säätää kun aloitin seksielämäni, mutta silloin olin nuori, 17-vuotias. Mielestäni yli kymmenen vuotta vanhalla täysin seksikokemuksia vailla olevalla on jotain vikaa, ja koska minulla ei ole aikaa, halua eikä hermoja lähteä sellaiselle panohommia opettamaan jätän hänet mieluummin jollekin muulle naiselle joka kelpuuttaa hänet. Enkä usko, että neitsyt mies on mikään luonnonlahjakkuus. Miten muka voi olla luonnonlahjakkuus, jos ei koskaan ole edes päässyt petipuuhiin naisen kanssa?

11. Minulla on sen verran huonoja kokemuksia kokemattomien miehen kanssa panemisesta, joten en enää halua sellaista. Aiemmin olen harrastanut seksiä kokemattomien miesten kanssa, ja kokeneisiin verrattuna seksi oli täysin ala-arvoista. Hyvä seksi sen sijaan alkaa herättää minussa suurempia tunteita miestä kohtaan, ja vasta sitten voin alkaa harkita kunnolla suhdetta.
    En minä myöskään mitään 400 eri naista pannutta panomiestä halua, sellaiset kuvottavat minua. Mutten myöskään ole halukas alkamaan mitään untuvikkoa tässä iässä enää opettamaan.

12. ai mahoton Vierailija

Miten sä opettelit sitä seksielämää?

13. puuh Vierailija

Parempi miehelle että pääsee sinusta eroon. Haluat perheen ja lapsia, vaikka olet itse todella lapsellinen. Odotahan nyt vaikka 5-10 vuotta jos aikuistuisut vähän. Seksikumppanien määrä kun ei kerro mitään kypsyydestä tai siitä millainen ihminen on äitinä tai isänä - tai joo, voihan se kertoa sen että joku panomies ei välttämättä ole valmis isäksi kun taas naista arvostava, ei sängystä sänkyyn hyppivä voi olla täydellinen isä.

Jaa jos on yli kymmenen vuotias eikä ole ehtinyt hankkia seksikokemuksia on ihmisessä jotain vikaa? Taitaa itselläsi olla niksahtanut päässä. Miksi sitten täällä kyselet jos jo tiedät ettet halua alkaa opettamaan. Peli selvä.

Jokaiselle uudelle petikumppanille joutuu muuten opettamaan jotain kuitenkin, naiset kun ovat erilaisia. Jos yksi on tykännyt jostain, ei se tarkoita että seuraava kumppani tykkäisi samasta.

Koska kaikilla ei ole kyse "pääsemisestä". Minäkin olisin "päässyt" sänkyhommiin jo monta vuotta aiemmin, mutta en halunnut niiden silloisten vonkaajien kanssa vaan vasta sitten kun kohdalle osui sopivampi kumppani.

Eihän kukaan päälle päin voi nähdä onko luonnonlahjakkuus vai ei, se joka miehen neitsyyden vie saa nähdä onko kyseessä lahjakkuus vai ei. Ja muuten, mies voi olla huono petikaveri vaikka olisi ollut 100 naisen kanssa, monet pelimiehet kun ovat niin itsekkäitä etteivät he viitsi opetella mistä nainen pitää vaan se oma nautinto on etusijalla. Ja kun harrastaa yhden illan suhteita ei tarvi opetellakaan, riittää kun osaa puhua naisen sänkyyn.

14. M50- Vierailija

Mistä sitten aioit ottaa ajan lastenhoitoon?

15. älä yleistä Vierailija

Siskollani on mies, joka oli aivan kokematon. Hän oli semmonen iso ja nallekarhumainen. Siskoni pihkaantui kertaheitolla. Seksi parani ajan kanssa, 4 lasta saaneet jo. Itselläni oli melko kokematon mies siten, että ei ollut vakavasti seurustellut kenenkään kanssa, vaan oli tapaillut. Aluksi oli aika vaatimatonta tuo seksikin, hidastempoinen. Hassua, kun parin vuoden päästä oli kikulikin kasvanut sen käytöstä (17 cm) ja harjoitus teki mestarin. Parempaa ei ole kohdalleni tullut. Arvasin kyllä, että harjoitusta vaati, lopussa kiitos seisoi, en opettanut sitä, hiukan vaan sanoin, että vähän rajummin. Että hylkäämänne miehet ovat varmasti jo saaneet kokemusta, eikä harmita?

16. älä yleistä Vierailija

17. tyllis tyyteröinen Vierailija

Ainahan seksi paranee, kun luottamus lisääntyy, vaikka toinen olisi kuinka kokenut. Toisaalta jos on kropan kanssa ongelmia, niin neitsyt ei vertaile edes mielikuvissaan. Ja jos pelkää ettei mies osu oikeaan reikään niin se kannattaa ohjata sinne, eikö vaan.

18. karisma Vierailija

Jos miehellä on vähäkään tunneälyä ja osaa lukea kehonkieltä, niin ei siihen tarvitse kovin montaa oppituntia antaa. Olet vasta 25! Mistä moinen kiire. Tosin jokainen saa laittaa tavoitteet elämälleen ja kriteerit kumppanilleen sellaisiksi kuin haluaa, joten onnea vaan matkaan.

19. bnmm Vierailija

Tässä on varmaan sellainen ylimielinen akka, jonka ois kannata pyöräyttää jo muutama muksu jonkun jännämiehen kanssa ja sitten iskeä palstalla, kuinka häntä petetään, äijä on väkivaltainen ja harkitsee eroa...

Mutta ukon kannalta ehdottomasti parhain ratkaisu oli tämä. Hänellekin varmasti joku inhimillinen ja herkempi runotettö ym. löytyy.

20. vierailija Vierailija

21. vierailija Vierailija

on niitä vanhempiakin untuvikkoja, yli viiskymppisiä, vekkuli on aivan ruosteessa, vaatii täydellisen huollon.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri