Tapailua, huumaa, ihastumista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen tapaillut miestä jonkun aikaa ja seksuaalista kanssakäymistä on ollut useasti.
Olin aikaisemmin pitkässä suhteessa ja tämä on ensimmäinen mies suhteen jälkeen.
Ex:n kanssa seksiä toki oli alussa paljon. Mutta hän ei pystynyt useaan kertaan harrastaa seksiä alussa.
Tämä uusi taas hämmentää tällä, että kykenee harrastamaan seksiä heti uudestaan perään ja sanoo että jostain syystä tahtoo kokoajan lisää minua.
Minä naisena tietenkin mietin tuota ja mitä tällä tarkoitetaan. Enkö ole riittävä tyydyttämään? Vai mitä mitä?
Hiukan hämmentyneenä mietin tälläisiä ja kun tunteitakin on tätä miestä kohtaan tullut.

Ei hitto naiset. Kaikesta pitää tehdä ongelma. Jos mies haluaa sua paljon, niin miten se on ongelma?
Jotkut miehet vaan pystyy heti uudelleen, kaikki ei.
me harrastetaan mun miesystävän kanssa hyvinkin nelituntisia sessioita, ja hän saa niiden aikana orgasmin joko nolla kertaa tai kolme kertaa ja kaikkea siitä väliltä. Joskus on valmis uudelleen heti saatuaan enkä tosiaan mieti hetkeäkään, että se tarkoittaisi että en ole onnistunut tyydyttämään ;D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Tiedän että tätä pohtii ehkä turhaakin. Mutta tämä on uutta minulle ja voisin sanoa olevani kokematon. En ole koskaan harrastanut yhden illanjuttuja ja tämä on ensimmäinen kerta kun näin käyttäydyn. Sen tiedän miehestä että hänellä on ollut naisia paljon ja nii.. ehkä turhaa pohdintaa :D

Ilmeisesti miehellä on taustalla piilohomoseksualismia ja häpeällisiä fantasioita tai jopa kokeiluja muiden miesten elimistä. Tätä halua mies haluaa peitellä yliaktiivisella seksuaalikäyttäytymisellä.

Asiasta pitäisi pystyä keskustelemaan rehellisesti miehen kanssa. Valheessa ei tarvitse kenenkään elää!

Yhteistyössä