Tapani Kalliomäki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wondering
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wondering

Vieras
Olenko ainut suomalainen, jonka mielestä kyseinen näyttelijä on täysin yliarvostettu? Häntä palvotaan suurimmaksi osaksi ulkonäkönsä eikä näyttelijänlahjojensa takia.

eikös hän ole lahtelainen näyttelijä ? ei kai hän ole mitenkään kovin "julkkis" - minusta ollut ihan ok niissä muutamissa esityksissä joita olen vuosien saatossa nähnyt.

Olen nähnyt Tapani Kalliomäen monessa eri roolissa ja viimeksi näin elokuvassa Täällä Pohjantähden alla ja mielestäni on lahjakas ja monipuolinen näyttelijä.
On ollut rankoissa ja haastavissa rooleissa ja hienosti niistä suoriutunut ja menee rooliinsa "sisälle" eikä vain pintapuolisesti näyttele.Peer Gyntinä oli vaikuttava!
Erottu kyllä monista näyttelijöistä ja aion mennä jatkossakin täältä hesasta käymään Lahden teatterissa häntä katsomaan.

Koittakaa pölkyt ensinnäkin tajuta, että julkkis ja hyvä näyttelijä on kaks eri asiaa. Julkkis on harvemmin helvetin hyvä näyttelijä. Jos vähänkään on käynyt teatterissa tai seurannut elokuvia niin tietää, että Kalliomäki on pirun taitava ja hyvä. Kirjoittaja "wondering", joka jauhat vain Kalliomäen ulkonäöstä. Oletko nähnyt hänen töitään esim. näytelmissä Peer Gynt, Huomenna Hän tulee tai Kuin ensimmäistä päivää ja monissa monissa muissa. Mene kokeilemaan itse perässä tai tutustu edes asiaan paremmin. Ottaa päähän tuollaiset pikkusieluiset kotikriitikot, jotka ei näemmä tiedä mistään mitään. Minä fanitan ja tiedän, että moni muukin.

Samaa mieltä. Kyllä täällä riittää tyrkkyjä ja turhia julkisuudessa pastattelevia näyttelijöitä jotka eivät tosiaan ole hyviä näyttelijöitä. Fiksujen ja lahjakkaiden näyttelijöiden ei tarvitse antaa itsestään turia jutuuja roskalehtiin ja käydä turhissa kissanristiäisissä näyttäytymässä.
Tapani Kalliomäki on maamme näyttelijöiden ykköskaartia eikä pidä melua itsestään joten monelle jäänyt tuntemattomaksi.
Viimeksi näin Tapanin teatterin lavalla Puhdistuksessa. Kannattaa muuten mennä katsomaan.

Tapani Kalliomäki oli erittäin hyvä roolissaan Jeesuksena katunäytelmässä Kärsimystie pääsiäisenä Lahdessa. Kävinkatsomassa kaksi kertaa. Erittäin vaikuttava suoritus.

Uusimmat

Yhteistyössä