tapasin miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
laitoin treffipalstalle ilmoituksen ja sain 65 vastausta. Oli melkoinen työ poimia sieltä kiinnostavin tyyppi. No poimin ja tapasin miehen ja ihastuin heti.
Samoin mies on aivan hurmioissaan kanssani.
ainut mikä askarruttaa on se että mies on minua 15-v vanhempi. Mutta niin ihana, kohtelias, hurmaava, ottaa niin minut huomioon etten ole eläissäni saanut samanlaista kohtelua. toiselle tapaamiselle tuli 20 ruusun kanssa, kolmannella tapaamisella sain käsikorun....uskomatonta että voi netissä tavata vieraan ihmisen ja ihastua näin molemmin puolin

kiitos
nautin joka hetkestä mitä nyt saan, tiedän että tämä voi olla alku huumaa ja mies vain "esittää", mutta ihana kokea että on haluttava ja toinen on niin huomaavainen

no siinä mielin "esittää" että muutaman kuukauden päästä et saa enää lahoja joka taopaamisella :) no leikkiä..

onhan näitä, tunnen 2 ihmistä ketkä tavanneet netissä ja naimisissa nykyään :)
ja yhden kirjeenvaihdossa tavanneen pariskunnan :)

Oon varmaan TOSI kyyninen oikeesti mutta mua pelottais lahjat noin alussa... Toivon tietty et tyyppi on maailman ihanin ja teille tulee ihana suhde! Yksi kaveri laitto kanssa ilmotuksen nettiin ja aloitti suhteen. Sitten se luki jostain lehdest jutun miehesta vuoden isana. Vitsi, olis kiva jos tosta nettideittailusta tulis oikeesti toimiva systeemi!

voihan se olla että on kovasti toivonu itelleen kumppania jolle vois lahjoja ostella. ja nyt kun löysi niin aatteli että antaa mennä vaan, heti alkuvaiheesta jo :D

Ihastuminen on ihanaa :). Nauti tunteesta!

Mitä lahjoihin tulee, niin mä sain lahjoja alusta asti kun tapasin mieheni. Mm. aika kalliin kultaisen rannekorun kun oltiin oltu yhdessä about viikko. Ihan normaali ei-psyko tyyppi mun mies on :D
Enkä mä enää saa lahjoja samaan tapaan kuin silloin 9 v sitten :snotty:

Yhteistyössä