Tapasin töissä mukavan miehen ja hän on 35-vuotias mies ja neitsyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marika"

Vieras
Olemme tapailleet muutaman viikon. Lapseni pitää miehestä suunnattomasti. Mies on ahkera ja tunnollinen, töissä pidetään. Tämä mies on tullut kaukaa maalta tänne töihin.
Kun aloin kyselemään menneisyydestään, hän ei paljon kerro ja nyt puheiden perusteella olen 100% varma, että hän on neitsyt.

Loppuuko suhde tähän tai olisiko se viisainta? Niin olen minäkin toivonut ja kaivannut jotakuta.
Ymmärrä kyllä, että hän ei ehkä ole maalla ehtinyt jo nuorena isäntänä kotieläintilalla naisissa juoksemaan...

Mutta silti!

Mikä ongelma se on? Itse olin järkyttynyt saadessani tietää nykyisen aviomieheni olleen neitsyt silloin kun tavattiin, mutta nyt se tuntuu lähinnä suloiselta. Ikää miehellä oli tuolloin 25 vuotta.

Mäkin sanoisin, että olen kokematon, koska aika moni haluaa olla "ensimmäinen" :D

Toinen hyvä konsti on sanoa, että on selibaatissa. Pakkohan se on yrittää..

Tai sitten voi sanoa, ettei ole edellisen suhteen jälkeen enää pystynyt.. silloinkin on pakko kokeilla, että onnistuuko .. :D
Maailman vanhin konsti, mä luulen.

[QUOTE="klö";22549311]Peesi tähän!

Ompahan ainakin tauditon, eikä ole oppinut pinttyneitä kaavoihin kangistuneita sänkytapoja vaan pääset opettamaan puhtaalta pöydältä sitä mistä juuri sinä tykkäät. :D[/QUOTE]

Just joo, se tauti voi tulla siitä ensimmäisestäkin ja isäksikin voi tulla jopa yhdestä panosta, luethan täältä aloituksia missä tullaan raskaaksi ilman isälle ilmoitusta, olet varmaan joamiehen unelma. =)

Kiitos Teille! Luulen, että tämä mies vähän loukkaantui kun kysyin suoraan. On kuitenkin tulossa meille satojen kilometrien päästä huomenna.

Minä vain "järkytyin", mutta ehkä se on omaa tyhmyyttäni. Ja oikeasti, jos on ollut oikea isäntä alle 20-vuotiaasta asti isolla tilalla, ei ehkä paljon naisia ole niinkuin kaupungissa.

Hän on tosi ujo jne, sen huomaa. Mutta muuten äärimmäisen fiksu ja huomaavainen. Ehkä puhumme tästä ihan kasvotusten, toivon ainakin.

Musta olisi kiva jos miehellä ei olisi ollut muita seksipartnereita. Mitä useamman kanssa on ollut, sitä pahemmin kiinnostus lopahtaisi mun osalta. On monia syitä miksi ihminen voi olla kokematon seksin tai seurustelunkin suhteen, ja mä ainakin arvostan sitä että ei panna ketä sattuu vaan panemisen ilosta tai aleta "ihan kivaan" suhteeseen vaan siksi että olisi joku, vaan harkitaan ihan kunnolla omia tekemisiä ja pidetään rima korkealla. Tokihan on niitäkin jotka on kokemattomia vaikka vaan siksi että ei ole kellekään koskaan kelvannut, mutta mitä väliä jos mulle kelpaa :)

Miksi toisen neitsyys on aloittajalle ongelma? Alkuun seksi voi olla vähän säätämistä mutta äkkiä sitä oppii ja mä väittäisin että niitäkään taitoja ei paranna kumppanien iso määrä vaan avoimuus ja keskusteluyhteys ym. sen sen hetkisen kumppanin kanssa, niin harjoittelu tuottaa tulosta ;) Mies tietty voi olla pahoillaan siitä että nainen on ollt toisten kanssa...

Yhteistyössä