tapaus marianna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko näin

Vieras
musta tuntuu että marianna poistettiin mielenterveydellisistä syistä. sehän oli sanonu eilen juhanille että hän pimahtaa kohta,plus käyttäytyny juhania kohtaan väkivaltaisesti,lyönyt uimahousuilla munille yms...ja sitten viimeinen niitti,tuuli ja johan sviittiin kahdestaan...isonveljen oli pakko siis poistattaa marianna,ettei tapahdu mitään pahaa kenellekään mariannan toimesta.

No musta se ainaki vaikutti jotenki olosuhteisiin nähden aivan liian omistushaluiselta ja mustasukkaselta henkilöltä voidakseen asua neljän seinän sisällä sen Johanin ja 12 muun ihmisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Anni:
No tuskin oli sen takia.

Mä veikkaan, että sillä on se syöpä uusinut, sehän odotti tuloksia.

tätä minäkin olen miettinyt josko ois syynä poistamiseen tai sitten on jättänyt kertomatta jotain mitä olisi pitänyt kertoa.

Plaah, ei voi kehua ainakaan hyvin emnevän jos MUSTASUKKASUUDEN ja siitä seuraavan väkivallanuhan takia poistetaan. Vaarillinen tyyppi taitaa olla jos hermot repee noin pienestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Hähää eikö kukaan tunnusta katsovansa bbtä.Minä katson ja mieskin :whistle:

Miten niin ei tunnusta?

Harmailijat.......

Nyt itse aiheesta ihan sivuun, mutta edelleen jaksan ihmetellä, et miks harmaana ois helpompi tunnustaa jotain ku mustana. Musta tai harmaja, yks hailee. Eihä niillä oo muuta eroo, kuin et toine on rekkautunu (tai kirjautunu sisään). Ei mustatkaan mitään julkkiksia kai ole :D :laugh: ...

Alkuperäinen kirjoittaja yx:
mariannan poisti talosta bb, henkilökohtaisista syistä. http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809168274487_bb.shtml

kyl tää viittaa siihen syöpään. eihän ne voi julkisesti ilmoittaa koko suomelle et sillä on uusinu se syöpä, siksi eivät ilmoita mitään :(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
mariannan poisti talosta bb, henkilökohtaisista syistä. http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809168274487_bb.shtml

kyl tää viittaa siihen syöpään. eihän ne voi julkisesti ilmoittaa koko suomelle et sillä on uusinu se syöpä, siksi eivät ilmoita mitään :(

Veikkaan tätä, koska jos se olisi sääntörikkomus niin sitä olisi jo toitotettu kaikialla :(

Yhteistyössä