Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:oon niin paska paska paska!ihmisenä,ystävänä,aikuisea ja äitinä..
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:SAMPERI..ku sä oot AINA ollu niin tajuvainen...
en lähteny kaverin kaa kauppaan ku halusin siiderii...join 2 siiderii ja NYT...humahti päähän-- :headwall: eli oon huono äiti ku näin tein....persereikä ja muut kolot...
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:SAMPERI..ku sä oot AINA ollu niin tajuvainen...
en lähteny kaverin kaa kauppaan ku halusin siiderii...join 2 siiderii ja NYT...humahti päähän-- :headwall: eli oon huono äiti ku näin tein....persereikä ja muut kolot...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:SAMPERI..ku sä oot AINA ollu niin tajuvainen...
Aijaa![]()
No ei tuo siusta kyllä huonoa äítiä tee mitenkään
Mikä pakko sinne kauppaan nyt olis ollu ees lähteä
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:sä oot nniin ihana :heart:
kiitos