Tappelevat naapurit,pelottavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "naapuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"naapuri"

Vieras
Oikeesti pelottavaa kun ne tappelee,siellä heitellään tavaroita ja nainen huutaa peloissaan et älä lyö.Eikä ollut ensimmäinen kerta kun tätä kuulee mutta tänään kuului ihan selvästi kun nainen huusi et älä lyö. Ja sitten itkua. En tiedä kuka naapureista on ja en todellakaan lähde riidan aikana kuuntelemaan saatikka, että menis ovelle asti,saa itse vielä turpaan. Mitä tässä voi tehdä? Taloyhtiö on muuten ollut rauhallinen mutta nämä on nyt jotain uusia ilmeisesti ja kun paljon porukkaa niin ei voi tietää kenestä naapurista kyse kun kaikkia edes kasvotunne. Pelotaa vain sen naisen puolesta eikä todellakaan ole mukava kuulla sitä riitaa ja naisen pelokasta itkua.

Mä menisin kyllä riidan aikana kuulostelemaan, mistä asunnosta riidan äänet tulevat. Tuskin riidan tuoksinassa huomaavat jos siellä joku käy oven takana hipsimässä. Jos tosi pahalta kuulostaa, soittaisin poliisit paikalle. Ottaisin myös isännöitsijään yhteyttä häiritsevistä äänistä.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Enhän minä tiedä kuka naapuri se on ja mitä jos siellä ei silloin tapella kun poliisi tulee? Ja saako ne naapurit tietää kuka ne poliisit on soittanut? Ja mitä isännöitsijä asialle voi varsinkin kun ei ole näyttää kuka naapuri on kyseessä kun talossa on paljon porukkaa?

[QUOTE="naapuri";29887532]Enhän minä tiedä kuka naapuri se on ja mitä jos siellä ei silloin tapella kun poliisi tulee? Ja saako ne naapurit tietää kuka ne poliisit on soittanut? Ja mitä isännöitsijä asialle voi varsinkin kun ei ole näyttää kuka naapuri on kyseessä kun talossa on paljon porukkaa?[/QUOTE]

Kyllä ne selvittää. Tuskin siinä sataa asuntoa on ja ei se mistään kahden kerroksen takaa kuulu. Mä soittaisin ne poliisit JOKA kerta. Eivät saa tietää kuka poliisit kutsui.

[QUOTE="Taru";29887517]Mä menisin kyllä riidan aikana kuulostelemaan, mistä asunnosta riidan äänet tulevat. Tuskin riidan tuoksinassa huomaavat jos siellä joku käy oven takana hipsimässä. Jos tosi pahalta kuulostaa, soittaisin poliisit paikalle. Ottaisin myös isännöitsijään yhteyttä häiritsevistä äänistä.[/QUOTE]

Minä en uskalla kun sieltä on joskus ilmeisesti riidan aikana rynnitty ulos joten jos satun olemaan nenä ovessa kiinni silloin niin ei hyvä laula.
Ihme ettei seinänaapurit ole soittanut poliisia koska minun seinänaapureita nämä eivät ole,ilmeisesti eri kerroksessa kun vain tietäisi missä kun talossa on monta kerrosta.

[QUOTE="naapuri";29887532]Enhän minä tiedä kuka naapuri se on ja mitä jos siellä ei silloin tapella kun poliisi tulee? Ja saako ne naapurit tietää kuka ne poliisit on soittanut? Ja mitä isännöitsijä asialle voi varsinkin kun ei ole näyttää kuka naapuri on kyseessä kun talossa on paljon porukkaa?[/QUOTE]

No silläpä juuri minä ainakin hipsisin kuulostelemaan, tai lähettäisin miehen sinne, ettei tarvitse poliiseja turhan päiten ajatuttaa paikalle. Jos tuo samantyyppinen riitely on jo useampaan kertaan toistunut, niin todennäköisesti siellä ei kukaan oikeasti ole ketään tappamassa, vaan voi olla pariskunnalle ihan "normaalia" riitelyä. Eli ihan hyvin on aikaa tehdä salapoliisin työtä. Poliisi voi sitten mennä ovelle kyselemään ja samoin isännöitsijä voi huomauttaa kovaäänisestä ja häiritsevästä riitelystä.

Meilläkin tapeltiin alakerrassa aamuyöhön asti. Välillä ulko-ovee paukutettiin ja hakattiin, kauheeta kolinaa, rampattiin parvekkeella, nainen itki moneen otteeseen ja ukko huus, että rakastaa. Ei ollu eka kerta.

[QUOTE="naapuri";29887548]Minä en uskalla kun sieltä on joskus ilmeisesti riidan aikana rynnitty ulos joten jos satun olemaan nenä ovessa kiinni silloin niin ei hyvä laula.
[/QUOTE]

Avaa oma ovi ja kuulostele rappukäytävän puolella, mistä päin se kuuluu. Hissitalossa voi ajella kerroksesta toiseen ja avata sen hissin oven kuuntelua varten.

Itselläkin oli viitisen vuotta sitten hullu ämmä joka ei ymmärtänyt että kerrostalossa ei tarvitse öisin tapella. Milloin heitteli lautasia ja kaukosäätimiä seinille kun tuli myöhään kotiin "jonkun toisen muijan" luota jne. Usein otin ämmästä kiinni ja viskasin rappukäytävään huutamaan. Siellä sitten uikutti ja huusi APUAAAAAA MINUT TAPETAAN APUAAAAAAAAAA.

Onneksi poliisit aina ymmärsivät kumman on tarve viedä putkaan, kiitos sen että olin usein kuvannut ämmän toilailuja kännykällä.

Onneksi löysi itselleen jo uuden uhrin ja unohti minut.

Yhteistyössä