Heippa taas kaikille! =)
Nytten mulla on iloisempaa juttua.Soittelin tossa viime viikolla pojan henk.avustajan kanssa.Ja kyselin missä mennään.
Hän sano ettei tiedä mitä on tapahtunut johtajalle,onko joku vanhempi sanonut jotain =) .
Mutta johtaja on ruvennu viittomaan!!!!!!! =) =)
Hän osaa jo jopa yhen lorun viittomana.
Ja muutenkin asenne jotenkin muuttunut.
Mä en itse ole sanonut sanaakaan.
Ja viime perjantainan oltiin poikaa hakemassa,johtaja oli siinä saattamassa.Hän rupes puhuu että kyllä teidän poika on aika kelmi.Siis tarkoitti hyvää.Kelmi jättää aina ruokaa lautaselle.Mutta johtaja oli pistänyt asian leikiksi.Ja ruuan jälkeen pelleillyt pojan kanssa,heittänyt olkapäälle,ja kutitellut yms. =)
En tiedä mitä on tapahtunut,mutta hyvä kun on tapahtunut.
Tuntuu taas päivä paljon valoisammalta.
Nytten mulla on iloisempaa juttua.Soittelin tossa viime viikolla pojan henk.avustajan kanssa.Ja kyselin missä mennään.
Hän sano ettei tiedä mitä on tapahtunut johtajalle,onko joku vanhempi sanonut jotain =) .
Mutta johtaja on ruvennu viittomaan!!!!!!! =) =)
Hän osaa jo jopa yhen lorun viittomana.
Ja muutenkin asenne jotenkin muuttunut.
Mä en itse ole sanonut sanaakaan.
Ja viime perjantainan oltiin poikaa hakemassa,johtaja oli siinä saattamassa.Hän rupes puhuu että kyllä teidän poika on aika kelmi.Siis tarkoitti hyvää.Kelmi jättää aina ruokaa lautaselle.Mutta johtaja oli pistänyt asian leikiksi.Ja ruuan jälkeen pelleillyt pojan kanssa,heittänyt olkapäälle,ja kutitellut yms. =)
En tiedä mitä on tapahtunut,mutta hyvä kun on tapahtunut.
Tuntuu taas päivä paljon valoisammalta.