Tarhan ilmoitustaululle esittely itsestä. Olen työharjoittelussa sielä. Ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerro kuka olet, minkä ikäinen, missä opiskelet ja kuinka kauan työharjoittelu kestää. Kerrot muutamalla lauseella itsestäsi, esim. jotain harrastuksiasi tms. ja voit myös kertoa, miksi halusit juuri sinne työharjoitteluun.

Kerrot nimesi, ikäsi ja asemasi/ tehtävänimikkeesi. Tyyliin: Olen Tiina Tavallinen, 29- vuotias uusi tarha-apulaisenne.

Sitten kerrot hieman minkälainen olet + miksi olet paikassa harjoittelussa. Tyyliin: Olen iloinen ja lapsirakas lähihoitajaopiskelija, ja täällä harjoittelen täällä, koska suuntaudun alalle opiskeluideni puolesta.

Sitten kehotat rohkeasti nykäisemään hihasta, jos jollakulla vanhemmalla on mielessään/ tulee mieleen jotakin, mistä hän haluaa jutella kanssasi.

Kasvokuva, ikä, koulutus tai mihin olet kouluttautumassa ja missä oppilaitoksessa.

Jos nyt muuta haluat, niin vaikka vähän harrastuksia.

Ei se niin nuukaa, minä tykkään että se kuva on iso ja etunimi kans isolla. Mulla on huono nimi- JA naamamuisti. Meidän pk:ssa ilmoitustaulu on heti oven pielessä, saatan sen siinä jopa nähdä ja muodostaa tiedoston aivoihin...

Meidän pk:ssa on usein harjottelijoita ja minusta se on kiva! Lasten mielestä paras harjottelija oli kiinalainen tyttö. Koska hän kertoi ja näytti ihan uusia juttuja. Jos sinulla on joku harrastus tms juttu tai tiedät uuden laulun/leikin, vedä se ihmeessä lasten kanssa, siitä puhutaan kotona silmät loistaen!

[QUOTE="vieras";23569045]En opiskele. Mietin alanvaihtoa ja hakeuduin tarhaan katsomaan, olisiko lastenhoito minun juttuni. Se vaikuttaa tosi mukavalta ja haastavalta. Olen innoissani. :D[/QUOTE]

No kirjoita tuo! Eli, että olet erittäin kiinnostunut varhaiskasvatustyöstä, ja suunnittelet hakeutumusta alan opintoihin harjoittelusi jälkeen.

juu ei mitään liian pitkää sepostusta, kukaan ei jaksa lukea. Lyhyesti ja ytimekkäästi, ja ihan siten miten itsestäsi tuntuu. Pääasia että tuo kuva ja nimi löytyy pienellä esittelyllä jotta jokainen osaa yhdistää kuka olet.

Toivottavasti harjoittelijana tiedät että työpaikkasi on PÄIVÄKOTI eikä tarha... ellet eläinten kanssa työskentele. Ajatellen omaa parastasi käytä edes työssäsi sanaa päiväkoti, itse sain koulussa lähihoitajaksi opiskellessa useammatkin puhuttelut käytettyäni sanaa 'tarha'...

Yhteistyössä