tarjottavia yo-juhliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miitu"

Vieras
Meillä on yo-juhlat reilun viikon päästä,tässä tarjottavat. Mitä lisäisit tai ottaisit pois..
Makeat: mansikka-marenkikakku, mango-tuorejuustokakku,leipäjuusto ja kahta laatua pikkuleipiä (ylioppilaat ja wilhelmiinat)

Suolaiset: poro-rieskarullat, pinaattipiiraat, saaristolais-lohileipiä, lihapullat ja kahta laatua salaattia (ruokaisa ja -vihersalaattia)
Nyt kaipaan vinkkejä,en ole koskaan järjestänyt näin isoja juhlia. Vieraita tulee n.40

mä laittasin vielä yhtä sorttia pikkuleipiä tai vaihtoehtoisesti poistaisin wilhelmiinat.Noita samoja pikkuleipiä on joka yo-juhlissa ja jos kiertää monet juhlat 2 päivän aikana ni kyllä siinä rupee pikkuleivät tökkiin,eihän niitä tietysti ole pakko syödä mut silti pistäisin vielä jonku tarjolle.
Suolaisiin laittaisin ihan perus kinkkupiirakan tai jauhelihapiirakan,moni on allerginen kalalle ja itse en ainakaan tunne yhtään joka tykkää porosta.

[QUOTE="vieras";23845275]mä laittasin vielä yhtä sorttia pikkuleipiä tai vaihtoehtoisesti poistaisin wilhelmiinat.Noita samoja pikkuleipiä on joka yo-juhlissa ja jos kiertää monet juhlat 2 päivän aikana ni kyllä siinä rupee pikkuleivät tökkiin,eihän niitä tietysti ole pakko syödä mut silti pistäisin vielä jonku tarjolle.
Suolaisiin laittaisin ihan perus kinkkupiirakan tai jauhelihapiirakan,moni on allerginen kalalle ja itse en ainakaan tunne yhtään joka tykkää porosta.[/QUOTE]

No meille kaikki juhlijat tulee lapista ja savosta ja juhlat ovat ainoat,missä vieraat käyvät. Sankari itse halusi poroa ja meillä kaikki pitävät siitä. Ja allergiaa ei ole kellään.. mietin kyllä lisäksi kinkkupiirakkaa ja varmaan teenkin sen. Wilhelmiinat haluaa mummi tehdä,siksi niin..

Ap:n tarjottavat kuulostavat hyviltä, maistuis meillekin.

Itse valitsin tarjottavat sen mukaan, että mahdollisimman vähän jäi juhlapäivälle tehtäväksi. Aamulla on kuitenkin kiire, että muuten joutuisi nousemaan tosi aikaisin.

Hyvänkuuloinen menu näin ammattilaisenkin korvaan :) Jos pelkäät ett tarjoilua on liian vähän niin patonkia pöytään ja erilaisia tuorejuustoja kaveriksi, meillä ne menevät aina kuumille kivlle. Itse ehkä laittaisin vielä vihersalaatin kaveriksi erillisiin kulhoihin fetaa ja oliiveja niin sitten sinulla on periaatteessa 2 ruokaisaa salaattia.

Hyvänkuuloinen menu näin ammattilaisenkin korvaan :) Jos pelkäät ett tarjoilua on liian vähän niin patonkia pöytään ja erilaisia tuorejuustoja kaveriksi, meillä ne menevät aina kuumille kivlle. Itse ehkä laittaisin vielä vihersalaatin kaveriksi erillisiin kulhoihin fetaa ja oliiveja niin sitten sinulla on periaatteessa 2 ruokaisaa salaattia.

oliivit ja feta tulee ja voisin laittaa vielä patonkiakin. Onneksi saatiin yhden kahvilan tilat pe illasta käyttöön,joten voimme tehdä siellä kaikki valmiiksi lauantaita varten.

Yhteistyössä