Ensin loppui kiinnostus käydä baareissa. Tun tui mukavalta istua esim. naapureiden kanssa iltaa grillaten tms. Nyt ei kiinnostaa enää sekään. Naapurissa on menossa juhlat tänään ja tää porukka tässä on tosi mukavaa, mies olis oli kysynyt jo anopiltakin josko ottais lapset hoitoon, mutta mua vaan ei kiinnostanut mennä juhliin. Nykyään tuntuu vaan siltä, että rauhalliset koti-illat on ne mun juttu.
Välillä mietin, että jääkö mulla kaikki kaverisuhteetkin, kun en enää ikinä osallistu mihinkään menoihin minne pyydetään. Oon jopa pohtinut et oonko masentunut ja siks jättäydyn aina kotiin... mutta ei se kyllä sitä ole. Mä vaan nautin tästä rauhasta, kun saa olla vaan. Ja nautin siitä, että vapaa-ajat saa olla lasten kanssa.
Jos sellainen meneminen ei tunnu hyvältä niin ei kai sitä väkisin tarvii?
Välillä mietin, että jääkö mulla kaikki kaverisuhteetkin, kun en enää ikinä osallistu mihinkään menoihin minne pyydetään. Oon jopa pohtinut et oonko masentunut ja siks jättäydyn aina kotiin... mutta ei se kyllä sitä ole. Mä vaan nautin tästä rauhasta, kun saa olla vaan. Ja nautin siitä, että vapaa-ajat saa olla lasten kanssa.
Jos sellainen meneminen ei tunnu hyvältä niin ei kai sitä väkisin tarvii?