Hae Anna.fi-sivustolta

Tarlovin kysta?

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Jotakin uutta, 14.05.2007.

1. Toivotontako Vierailija

2. Toivotontako Vierailija

Tipsu, löytyy FB:stä Tarlovon kystä Suomi. Tervetuloa!

3. Toivotontako Vierailija

4. EevaP Vierailija

Hei
    Minulla on myös kaksi Tarlovin kystaa ja tietoa kaipailen lisää.
    En kuulu Facebookiin, haluaisin tietää onko siellä paljon tietoa kyseisestä asiasta,
    ennenkuin liityn sinne.

5. Leikattu Vierailija

Kannattaa liittyä fb-ryhmään. Sieltä löytyy hyvin tietoa.
    Minulta leikattiin 2 isoa kystaa sakraalialueelta ja oli kyllä aikakin, ongelmia oli niin paljon.

6. san030 Vierailija

HEI TIPSU

Voitko kirjoittaa facebuukissa mulle, ryhmän linkki toimii kyllä https://www.facebook.com/sanja.stankovic.127

7. Pelokas Vierailija

Täällä yksi uusi lannerangan kystan diagnoosin saanut. Viikko on mennyt netistä tietoa etsiessä ja itkiessä.

Odotan selkäortopedille pääsyä.
    Jalka- ja selkäkipu estävät liikkumisen. Kymmenen minuutin kävelyt ja seisomiset ovat onneksi mahdollisia. Saan edes pienet kotityöt hoidettua.

Jään tarkkailemasn tätä ketjua..

8. vierailija Vierailija

Minulla on jonkin asteen kysta leikattu mehiläisessä joskus 1973 ,nyt mietin voiko uusiutua ,on ollet erittäin kovat kivutpakaroiden välissä ,sitä ei ole tutkittu!viimeksi olin rönkenissä siinä havaittiin lonkkanivelrikko keski vaikea ,polvessa on myös ja samallapuolella ,aijemmin ollut kysta leikattiin helsingissä ,paikkakunnallani lääkärit eisilloin osanneet kait hahmottaa mikä se on ja miten hoidetaan,saa nähdä onko viisastuneet nykyisin,

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri