Tarpeeseen toivottavasti otti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hösö

Vieras
Mulla hukku takki muutama päivä sitten, oli tippunu mun laukun päältä kun en sitä päällä pitäny. Tänään sitten kaupassa tunnistin takkini, ystävällisesti siitä sanoin että mistä olet takin ottanu ja selitin että mulla on ihan samanlainen joka hukku ja tunnistin yhestä napista omaks kun se nappi on irrallaan vähän.

En saanu takkia en, hän oli sen ostanu omilla rahoillaan. Ja voisin pistää pääni pantiks että se oli minun takki.

Typerältä ohjeelta varmasti vaikuttaa, mutta muista nimikoida omat vaatteesi tästä lähin. Tai laittaa jokin varma tunniste, esim. ommella erikoinen nappi piiloon. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Typerältä ohjeelta varmasti vaikuttaa, mutta muista nimikoida omat vaatteesi tästä lähin. Tai laittaa jokin varma tunniste, esim. ommella erikoinen nappi piiloon. =)

Näköjään tarvii kaikenvaralta kirjottaa nimmarit, vaikka tuo eukko tuskin olis takkia antanu vaikka ois kuinka minun nimi lukenu, ollu moksiskaan koko asiasta, eikä edes vaivautunu sen enempää näyttämään takkia. Ties vallan hyvin varmaan että ei ollu sen ostama niin ei kai sitä nyt voi näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Näköjään tarvii kaikenvaralta kirjottaa nimmarit, vaikka tuo eukko tuskin olis takkia antanu vaikka ois kuinka minun nimi lukenu, ollu moksiskaan koko asiasta, eikä edes vaivautunu sen enempää näyttämään takkia. Ties vallan hyvin varmaan että ei ollu sen ostama niin ei kai sitä nyt voi näyttää.

aivan. jos olisi oma ollut olisi ehkä jotenkin reagoinut sanoihisi. jos oli vain et ymh niin jostain mukaansa ottanut. toisaalta. riipuen hinnasta niin pitäisi viedä löytötavaratoimistoon tai jos oli halpa niin periaatteessa löytäjä saa pitää. harmi.

Yhteistyössä