Tarttisin styroksilevyä ihan muutaman...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Mutta myydäänkö niitä kappaleittain, vai pitääkö ostaa joku isompi erä, tietääkö joku? Mä tarttisin vaan muutaman teltan alle, kun se teltan pohjamuovi ei pidä kunnolla. Aina kun sataa kunnolla niin se vettyy. Koko teltta pitää sit tyhjentää patjoista, makuupusseista ym. purkaa ja kuivattaa, ja lapset haluais kuitenkin nukkua siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Kyllä minä olen ainakin ostanut paikallisesta rautakaupasta ihan kappaleittain. En sitten tiedä onko jotain pienemmän paikkakunnan "etuja" vai saako joka paikasta.

Hyvä juttu, ehkä täälläkin sit onnistuu :) Ei tää mikään megaiso kaupunki ole. Pitää varmaan soittaa etukäteen ja sopia.
Paljonko yksi levy maksoi, muistatko?

Styroksia hitusen kalliimpaa on finnfoam-eriste, mutta kokemuksesta sanon, että KANNATTAA maksaa se muutama euro. Styroksi on pihalla vihoviimene, niitä pallukoita on joka perkeleen kolkassa ja loppua ei näy. Finfoam pysyy kasassa eikä taivu rikki eikä eritä palloja. Styroksi on tosi herkkää poikkeamaan ja murtumaan.

Finnfoamiakin saa levyittäin rautakaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Styroksia hitusen kalliimpaa on finnfoam-eriste, mutta kokemuksesta sanon, että KANNATTAA maksaa se muutama euro. Styroksi on pihalla vihoviimene, niitä pallukoita on joka perkeleen kolkassa ja loppua ei näy. Finfoam pysyy kasassa eikä taivu rikki eikä eritä palloja. Styroksi on tosi herkkää poikkeamaan ja murtumaan.

Finnfoamiakin saa levyittäin rautakaupasta.

Tältä palstalta saa hyviä neuvoja! Me ostetaankin sitten tätä. Säilyy varmaan ensi vuoteenkin, eikä murene pitkin pihaa. Kiitos vinkistä!

Yhteistyössä