H
HERMO tiukalla
Vieras
Meillä sellainen tilanne että en tule toimeen appiukkoni kanssa. On aika viinaan menevä (koko ajan pienessä hiprakassa, ei ajokunnossa). Olemme ottaneet yhteen useamman kerran tämän 4 vuoden ajan kun olen ollut perheessä mukana. Anoppi on kiva, mutta todellakin hellan ja nyrkin välissä. Appiukko ei tee mitään kotitöitä, makaa vaan sohvalla kaljan kanssa. Siitä meillä usein riitaa on syntynytkin, jos olen jollain tapaa maininnut hänen ajanviettotavastaan. (esim. heillä oli suihku rikki ja ukko yritti saada minua korjaamaan sen, itse makoili vaan sohvalla). Jos appi huutaa anopille, menen yleensä väliin huutamaan, en voi kärkkäälle luonteelleni mitään ja sille että en pidä että puolisolle puhutaan sillä tavalla ( SAATANAN AKKA KUN VITTU VAAN OSTAT TUOTA JA TUOTA, VITUN AKKA JÄTÄN SINUT!!!)
En pysty piilottelemaan sitä etten pidä hänestä, en puhu lapselleni tästä ukista ukkina. Appi on kuitenkin lapselleni kiva, ja pitää hänestä.
Poikani on nyt siis 1,5 vuotias.
Tarttuukohan lapselleni minun inhoni tätä ukkoa kohtaan? Kyllähän lapsi kuulee kun esim. kavereilleni kerron asioista.
Välimatkan takia me käymme siellä kylässä ehkä 4 krt/vuosi, tämän anopin takia haluaisin käydä useamminkin mutta se mies....AAAARGH.
Miehelleni olen tästä asiasta puhunut mutta hän ei näe isänsä tekemisissä mitään outoa, tietenkin koska on tottunut siihen.
En pysty piilottelemaan sitä etten pidä hänestä, en puhu lapselleni tästä ukista ukkina. Appi on kuitenkin lapselleni kiva, ja pitää hänestä.
Poikani on nyt siis 1,5 vuotias.
Tarttuukohan lapselleni minun inhoni tätä ukkoa kohtaan? Kyllähän lapsi kuulee kun esim. kavereilleni kerron asioista.
Välimatkan takia me käymme siellä kylässä ehkä 4 krt/vuosi, tämän anopin takia haluaisin käydä useamminkin mutta se mies....AAAARGH.
Miehelleni olen tästä asiasta puhunut mutta hän ei näe isänsä tekemisissä mitään outoa, tietenkin koska on tottunut siihen.