Tartu mikkiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23862433]Juuh, kyllä nuo vanhan kunnon "rokkarit" on vanhettuneet. Ainakin Pelle on jo aika papparaisen näkönen... :D[/QUOTE]

Jep, mutta Tumppi on hyvin säilynyt... Ja Aija on aina ollut samannäköinen.

Hyi, tuo on ihan kamala ohjelma. muuten menisi, mutta kun myötähäpeä on aina suuri kun ne "tavikset" laulaa. Miksi siihen pitää valita juuri ne kamalimmat? Biisikärpänen on toinen kamala. Tiedän, että siinä ei tarvitsekaan osata laulaa, mutta kun se ei vain ole mitään korvaherkkua. :(

Pohdin okohan Pellellä joku sairaus? Se on jotenkin epäluonnollisen vanhentunut ja pikkasen pihalla olevan oloinen. Alzhaimer tms?

Kyllä ne taitaa olla ne "intian heinät" ( vai missä thaimaassa se nykyään luusaa ) ja muut "puuterit", tehneet tehtävänsä Pellen pääkoppaan vuosien aikana... :( Voi toki olla sairauskin, mutta veikkaan enemmän tuota hurjaa elämää...

Ohjelma olisi varmasti katsottava,jos juotaja olisi toinen. En pysty katsomaan tuota ohjekmaa,koska juotaja Sami Hintsanen oli aikoinaan pahin koulukiusaajani. Vaikka aikaa kulunut yli 20v muistan edelleen kaiken miten hän haukkui ym mua......hintsanen mua vuoden vanhempi syntynyt 72 ja kävi treen keskustassa sekä samaa ala että ylä-astetta kuin minä.

[QUOTE="mii";23863174]Ohjelma olisi varmasti katsottava,jos juotaja olisi toinen. En pysty katsomaan tuota ohjekmaa,koska juotaja Sami Hintsanen oli aikoinaan pahin koulukiusaajani. Vaikka aikaa kulunut yli 20v muistan edelleen kaiken miten hän haukkui ym mua......hintsanen mua vuoden vanhempi syntynyt 72 ja kävi treen keskustassa sekä samaa ala että ylä-astetta kuin minä.[/QUOTE]

Sami just on aika hottis..

Yhteistyössä