Tartun käteesi ja pujahdamme piiloon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanya

Vieras
...oven taakse. Vedät oven kiinni, painaudut lähelleni ja otat kiinni toisesta kädestäni jonka painat haaroihisi...Housuissa on jotain kovaa, alan huohottaa kiimasta kun tunnen sen. Mitä teemme? Muut ovat olohuoneessa, nauru ja puhe kantautuu kovana tänne asti. Kovin kauaa emme voi olla poissa. Katson silmiisi, näen että haluat. Näet saman kiiman minun silmissäni. Painan huuleni huulillesi...ahmimme toisiamme...Voi luoja että haluan sua. Vaimosi ääni kuuluu olohuoneesta. Se kiihottaa meitä molempia vain lisää. Sivelet lantiotani kovin käsin, nostat mekkoni helmaa ja kokeilet märkiä pikkuhousujani päältä päin...Uikutan sun korvaan täristen halusta ja levitän vähän jalkojani...Tunnustelen sun mahtavaa, kivikovaa jäykkää elintä housujen läpi...Puristat pakaroitani molemmin käsin. Huohotan sun korvaan ja kuiskaan: "Käydään yläkerrassa?" Nyökkäät ja tempaiset mut syliini, kannat mut yläkertaan, samalla suutelen sun kaulaa ja vedän paitaa pois housuista...Nyt täytyy olla tosi nopea...

Ahaa, tunnet mut siis hyvinkin henkilökohtaisesti kun tollasta väität? :) Kiintoisaa...

Turha on paskahousujen sieltä puskista huudella, aina eri nimimerkillä. Rekkaudu itse, äläkä ole tollanen mamman pikku lellikki.

Hepsistä!
Kohmeisena etelän lomalta ja täällä jo viritellään herkullista tarinaa. Kuis joulu Tanya, saitko piparia(kin) ? =)
Itsellä varsin mukava ja onnistunut tauko...

Huomenta!! Sua vähän odottelinkin :)
En saanut piparia :) Mutta tämä tarina on ihan tosi ja tapahtui 23.pv yksissä juhlissa. Pitkästä aikaa kunnon nopeeta pikaseksiä, tosi roisia menoa...

Vai etelässä, kyllä kelpais mullekin. Olin Portugalissa 2 viikkoa marraskuussa.

Mua panettaa ihan älyttömästi :)

[quote="Tanya"

[/quote]

Hyvä neuvo: mene alasti ulos, kiipeä (jos ylipainoisena pystyt) hajareisin männyn runkoa jonkin matkaa ylöspäin, ja ala hinkuttaa pilluasi petäjänkaarnaan ja työnnä sitten kuivunut oksa pilluusi. Kyllä se siitä panetus laimenee, kun ulina voimistuu!

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Huomenta!! Sua vähän odottelinkin :)
En saanut piparia :) Mutta tämä tarina on ihan tosi ja tapahtui 23.pv yksissä juhlissa. Pitkästä aikaa kunnon nopeeta pikaseksiä, tosi roisia menoa...

Vai etelässä, kyllä kelpais mullekin. Olin Portugalissa 2 viikkoa marraskuussa.

Heh, teki kyllä hyvää käydä päiväntasaajan tuolla puolen viettämässä yksi joulu ja sitten eilen uudestaan suomalainen versio :)

Pikaseksissä on kyllä oma mausteensa....hirveässä himossa nostaisin hamettasi pakaroiden yläpuolelle...nostat oikean jalan lavuaarin reunalle ja sitten kuuma turvonnut nuppi hakeutuisi kosteutta valuvaan vakoosi...aah ;)

Lasket mut nojatuoliin istumaan. Yläkerrassa on hiljaista ja viileää, mutta alhaalta kantautuu vaimeana muiden hauskanpidon äänet. Yritän vetää sut päälleni tuoliin, mutta menetkin eteeni polvillesi. Vedät polveni erikseen ja nostat jalkani tuolin käsinojille. - Nyt kiimatussu saat kunnolla kieltä, kuiskaat. Katson huohottaen miten vedät kielen kärjelläsi kuuman ja märän viivan nilkan sisäpuolta ylöspäin...polviin...sisäreisille...Vedät pikkuhousut rajusti sivuun ja upotat kielesi kuumaan litimärkään pilluuni...Levität häpyhuulet äärimmilleen niin että se sattuu ja tekee hyvää yhtä aikaa. Yritän pidättää nautinnon ääniäni kun nuolet klitorista hellästi, nopeasti...Laitat mekkoni kangasta tuolille suojaksi, ettei se kastuisi nesteistäni. Vaikeroin kun työnnät sormet mun sisään ja nait mua nopeassa tahdissa...orkku on niin lähellä, en kestä enää...Mutta sitten lopetat. Nouset ylös ja avaat housusi, tartut hiuksiini ja vedät pääni kiinni etumukseesi. Rakastan tätä kun olet niin dominoiva. Kullisi ponnahtaa esiin, se on jäykkä, punainen, paksu ja suonikas...Otan sen heti niin syvälle suuhuni kuin saan, huokaiset ja otat tukea päästäni. Näen, että katselet miten paksu kalusi uppoaa suuhuni. -Mun on pakko nussia sua nyt, sanot puoliääneen. Imaisen vielä kerran kunnolla ja puristan pallejasi alaspäin. Vedät sen ulos suustani ja tönäiset mut lattialle. -Nyt mä panen sua niin ettei sun vähään aikaan tartte kerjätä munaa, sanot. Mekkoni rypistyy kun menen selälleni, tulet päälleni, kourit rintojani ja imet nännejäni....Kumi paukahtaa kun kiireesti kiskot sen päällesi, sitten työnnyt ihanasti suoraan syvälle kuumaan luolaani...Tämä pano on rajuinta mitä olen saanut, mutta olen niin niin niin märkä...Pysähdyt, kannattelet itseäsi käsiesi varassa päälläni ja katsot silmiini. Kullisi sykkii pillussani. - Tuntuuko hyvältä, kuiskaat yhtäkkiä hellästi. Nyökkään huohottaen ja jatkat nussimista...Tuntuu taivaalliselta, voi luoja, kohta tulee...Pysäytät liikkeen ja nautit kun pilluni supistelee rajusti, imee sun kalua...Työnnät pari hidasta työntöä, sitten nopeaa, silmäsi sulkeutuvat kun lastisi lentää...Silitän selkääsi, makaamme hetken hikisinä päällekkäin, sitten palaamme hymyillen alakertaan. Kukaan ei huomannut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Lasket mut nojatuoliin istumaan. Yläkerrassa on hiljaista ja viileää, mutta alhaalta kantautuu vaimeana muiden hauskanpidon äänet. Yritän vetää sut päälleni tuoliin, mutta menetkin eteeni polvillesi. Vedät polveni erikseen ja nostat jalkani tuolin käsinojille. - Nyt kiimatussu saat kunnolla kieltä, kuiskaat. Katson huohottaen miten vedät kielen kärjelläsi kuuman ja märän viivan nilkan sisäpuolta ylöspäin...polviin...sisäreisille...Vedät pikkuhousut rajusti sivuun ja upotat kielesi kuumaan litimärkään pilluuni...Levität häpyhuulet äärimmilleen niin että se sattuu ja tekee hyvää yhtä aikaa. Yritän pidättää nautinnon ääniäni kun nuolet klitorista hellästi, nopeasti...Laitat mekkoni kangasta tuolille suojaksi, ettei se kastuisi nesteistäni. Vaikeroin kun työnnät sormet mun sisään ja nait mua nopeassa tahdissa...orkku on niin lähellä, en kestä enää...Mutta sitten lopetat. Nouset ylös ja avaat housusi, tartut hiuksiini ja vedät pääni kiinni etumukseesi. Rakastan tätä kun olet niin dominoiva. Kullisi ponnahtaa esiin, se on jäykkä, punainen, paksu ja suonikas...Otan sen heti niin syvälle suuhuni kuin saan, huokaiset ja otat tukea päästäni. Näen, että katselet miten paksu kalusi uppoaa suuhuni. -Mun on pakko nussia sua nyt, sanot puoliääneen. Imaisen vielä kerran kunnolla ja puristan pallejasi alaspäin. Vedät sen ulos suustani ja tönäiset mut lattialle. -Nyt mä panen sua niin ettei sun vähään aikaan tartte kerjätä munaa, sanot. Mekkoni rypistyy kun menen selälleni, tulet päälleni, kourit rintojani ja imet nännejäni....Kumi paukahtaa kun kiireesti kiskot sen päällesi, sitten työnnyt ihanasti suoraan syvälle kuumaan luolaani...Tämä pano on rajuinta mitä olen saanut, mutta olen niin niin niin märkä...Pysähdyt, kannattelet itseäsi käsiesi varassa päälläni ja katsot silmiini. Kullisi sykkii pillussani. - Tuntuuko hyvältä, kuiskaat yhtäkkiä hellästi. Nyökkään huohottaen ja jatkat nussimista...Tuntuu taivaalliselta, voi luoja, kohta tulee...Pysäytät liikkeen ja nautit kun pilluni supistelee rajusti, imee sun kalua...Työnnät pari hidasta työntöä, sitten nopeaa, silmäsi sulkeutuvat kun lastisi lentää...Silitän selkääsi, makaamme hetken hikisinä päällekkäin, sitten palaamme hymyillen alakertaan. Kukaan ei huomannut. :)

Vai ei muka kukaan huomannut. Kaikki me katselimme ja nauroimme, kun yritit työnnellä sitä velttoa piliäsi siihen horovittuun.

Yhteistyössä