Tarviiko muilla olla pikkuhousunsuoja päivittäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä tartteen pikkuhousunsuojia päivittäin. Oon aina sen verran märkä että en halua moneen kertaan päivässä vaihtaa pikkareita ja meneehän tuo vuoto sitten päällishousuihin jos on ilman suojaa. Mustista pikkareista oon huomannut, ettei aina lähde edes pesussa puhtaaksi, jos ei ole ollut pikkuhousunsuojaa.
pyyhin aina hyvin vessassa käynnin yhteydessä, virtsankarkailua ei ole.
Valkovuotoa vaan tulee voimakkaasti, näin on ollut aina siitä lähtien kun valkovuoto ja menkat alkoi.

Mullakin tulee tosi runsaasti valkovuotoa ja pikkuhousunsuojia on pakko käyttää. Istun suurimman osan päivästä ja tuntuu että haarat "muhii", se on todella kiusallista. Tykkään käyttää ihon myötäisiä housuja enkä haluaisi vaihtaa tyyliäni tällaisen takia... Mutta vaikka olisi hame ja sukkahousut (ei niin kireät haaroista) niin silti vuoto on runsasta. :(
Kaikista inhottavinta tässä ei ehkä ole se märkyyden tunne (vaikka sekin on inhottavaa), vaan se että tuntuu että haarani haisevat koko ajan! Todella kuvottavaa, pelkään koko ajan että joku täällä töissä huomaa. Omaan nenään haju tuntuu melkein koko ajan. Ärsyttävä vaiva tämä kyllä on.
Onko kellään muulla tuo haju ollut ongelmana? :/

Töissä ja vieraisilla käytän aina. Kotona ja öisin olen ilman. En jaksa raahata alushousuja laukussa mukanani töihin, niin laitan suojat. Töissä on aina paketti, vaihdan kesken päivän tarvittaessa.

Mä en käytä koskaan. Normaalin kostea on alapää mutta ei sieltä mitään noin valu että sotkisi paikat. Runsas valkovuoto ei ole normaalia, lääkärillä kannattaisi teidän kaikkien töhnäplllujen käydä.

Mulla ollut sama vaiva teini-iästä saakka, nyt olen 35v. Muistan ajat kun olin yläasteella ja lukiossa pikkuhousut märkänä. Oikeasti, alushousut menivät haaroista pahimmillaan läpimäriksi. Se märkä tunne on todella epämiellyttävä. Vuoto ei enää tässä iässä ole ihan niin runsasta, mutta pikkuhousunsuojia olen käyttänyt usean vuoden ajan. Ei puhettakaan että menisin töihin ilman suojaa. Kotona olen ilman suojaa ja vaihdan vuodon takia pikkuhousut 1-3 kertaa päivässä. Yöt nukun usein ilman suojaa.

Itselläni tuo vuoto on aina kirkasta, ei mitään valkovuotomaista. Ihmetellyt olen monesti, mitä ihmettä tämä oikein on. Erityisesti ylös noustessa välillä holahtaa niin että tuntee kun lämmin vuoto valuu, esim. aamuisin kun nousee sängystä tai töissä tietokoneella pitkään istumisen jälkeen...sillon on mentävä heti vessaan vaihtamaan kuiva suoja pöksyihin muuten voi valua ohi. En voi päivääkään olla ilman pikkuhousunsuojia.

Eipä ole tullut mieleenkään.. Onhan minullakin valkovuoto runsasta, mutta normaalistikin vaihdan alushousut vähintään kerran päivässä. Paljon riippuu myös alushousujen materiaalista että miten epämukavaa vuotaminen on. Itse en koe niin häiritseväksi että alkaisin käyttämään pikkuhousunsuojia. :)